הופקה חוברת הנצחה לזכר חללי הפיגוע בנמל אשדוד

במלאת שישה חודשים לאסון הפיגוע בנמל אשדוד, בו איבדו עשרה עובדים את חייהם, הפיקה הנהלת הנמל חוברת הנצחה מרשימה ומכובדת לזכרם של חללי הפיגוע הנורא. החוברת מציגה את חייו האישיים של כל אחד מהנרצחים, בשילוב תמונות עם בני המשפחה וחברים ודברי הספד מרגשים


00:00 ,24.10.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
במלאת שישה חודשים לאסון הפיגוע בנמל אשדוד, בו איבדו עשרה עובדים את חייהם, הפיקה הנהלת הנמל חוברת הנצחה מרשימה ומכובדת לזכרם של חללי הפיגוע הנורא. החוברת מציגה את חייו האישיים של כל אחד מהנרצחים, בשילוב תמונות עם בני המשפחה וחברים ודברי הספד מרגשים.

בחוברת מובאים דברי הספד שכתבו עובדים, מכרים ובני משפחה לנרצחים וכן צילומים של מכתבים בהם מביעים סוכני אניה, תעשיינים, משלחים בינלאומיים וארגונים שונים את זעזועם העמוק מהפיגוע ואת השתתפותם באבל המשפחות והחברים.

שאול רותם, מנהל הנמל ציין כי הוא מלא הערכה וגאווה על האופן האנושי והמקצועי בו עובדי הנמל בכלל, ומחלקת ציוד בפרט, פעלו לאור הנסיבות הקשות. "בשיתוף עם המשרד הראשי ברשות הנמלים ויחד עם עירית אשדוד, אנו שוקדים על פעולות ההנצחה והזכרון, שחוברת זו מהווה חלק מהם", אמר.

ראש עירית אשדוד, אינג' צבי צילקר, הודה למנהל נמל אשדוד שאול רותם על הפקת החוברת. "התרשמתי מהדרך המכובדת בה מונצחים החללים. יישר כח לכל אלו אשר היו שותפים להפקה", כתב.

אתי דהן, שבעלה ציון דהן ז"ל, נרצח בפיגוע הודתה להנהלת הנמל. היא כתבה: "רואים כי הושקעה מחשבה עם קורטוב של רגישות בהכנת חוברת זו, שתצטרף למעגל ההנצחה הלאומי בכלל, והאישי-משפחתי בפרט". ציון דהן ז"ל שנרצח בפיגוע, הותיר אחריו אישה, ילדה, הורים, שלוש אחיות ואח.

מטי עייש, שכיהן במשך 25 שנה כמזכיר ועד תפעול, כתב מכתב הערכה להנהלת הנמל. "החוברת, כפי שנערכה באופן ספונטני והבעת המכתבים מפי העובדים, ההנהלה והלקוחות, ממחישים עד כמה משפחת הנמל יודעת להיות יחד בעיתות של טרגדיה ואסון וגם בעיתות של שמחה", כתב.

החוברת הופקה על ידי יגאל בן זיקרי, הממונה על יחסי ציבור ודוברות בנמל אשדוד.