הועדה לבדיקת הטענות כנגד מנדי זלצמן תתכנס ביום חמישי הקרוב

כפי שפורסם לקראת סוף השבוע, מונתה ועדה מיוחדת מטעם מועצת רשות הנמלים שתבדוק את הארועים בנמל חיפה ואת הטענות שפורסמו בימים האחרונים כנגד מנהל נמל חיפה מנדי זלצמן


00:00 ,08.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
כפי שפורסם לקראת סוף השבוע, מונתה ועדה מיוחדת מטעם מועצת רשות הנמלים שתבדוק את הארועים בנמל חיפה ואת הטענות שפורסמו בימים האחרונים כנגד מנהל נמל חיפה מנדי זלצמן.

בראש הוועדה עומד רמי לוי, יו"ר ועדת תפעול וארגון במועצת הרשות, וחבריה הם אופיר קרני, חבר המועצה מטעם משרד האוצר ועמוס רביב, סגן יו"ר המועצה ונציג מטעם הציבור.

מנדי זלצמן הגיב ביום חמישי, עם פרסום הקמת ועדת החקירה וציין כי הוא מברך על הקמתה ומקווה שהאמת תצא לאור במהרה. "אשמח להקדיש את מלוא זמני ומרצי לניהול נמל חיפה והבאתו לשיאים והישגים נוספים", אמר.

עוד נמסר כי הועדה לא תתכנס ביום שלישי, כפי שנמסר תחילה, אלא ביום חמישי לצורך קבלת דיווח מהיו"ר דן תיכון ומהמנכ"ל עמוס רון. נכון לכתיבת שורות אלו הדיון של מועצת הרשות, לדון בממצאי הועדה, נדחה למועד אחר.

עוד נודע על נסיונות אינטנסיביים במהלך סוף השבוע לנסות ולפשר בין הצדדים ומקורות שונים, המעורבים בענין, ציינו כי ככל הנראה הענין נכנס ל"פסק זמן" קצר.

כזכור, לנוכח פניית מנכ"ל הרשות, עמוס רון, בתחילת השבוע שעבר ופנייתו של יוגב שהתקבלה לאחר מכן, החליט יו"ר המועצה, דן תיכון, לקיים דיון שהתקיים ביום חמישי שעבר, שם הועלו הטענות בעיניינו של מנהל נמל חיפה והוחלט על הקמת הוועדה.