הארגונים הכלכליים בחיפה קוראים לביצוע מיידי של תכנית הריביירה

לשכת המסחר והתעשייה בחיפה תומכת בתכנית החלופית לריביירה של חיפה, כפי שמתוכננת בחברה הכלכלית של העיר. התכנית החדשה הוצגה בפני עודד פלר, נשיא לשכת המסחר חיפה ויו"ר לשכת התאום של הארגונים הכלכליים, בפגישה עם מנכ"ל החברה הכלכלית אבי פפרקורן


00:00 ,29.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

לשכת המסחר והתעשייה בחיפה תומכת בתכנית החלופית לריביירה של חיפה, כפי שמתוכננת בחברה הכלכלית של העיר.
 
התכנית החדשה הוצגה בפני עודד פלר, נשיא לשכת המסחר חיפה ויו"ר לשכת התאום של הארגונים הכלכליים, בפגישה עם מנכ"ל החברה הכלכלית אבי פפרקורן.
 
התכנית החדשה עונה על ההסתייגויות שהיו בעבר מתכנית המרינה, בעיקר של ארגוני הירוקים. עודד פלר ציין כי תכנית הריביירה צנועה יותר מתכנית המרינה, אך גם בגרסה זו היא מהווה מנוף כלכלי חשוב לכלכלת העיר.
 
פלר קרא לעיריית חיפה ולחברה הכלכלית שלא להמתין עוד ולזרז את ביצועה של התכנית, מאחר ורוב הגופים הסטטוטוריים אישרו כבר לפני שנתיים את התכנית המקורית, הרחבה יותר, הרי רוב השלבים הדרושים גם לתכנית הריביירה כבר עברו אישור למעשה, וניתן להאיץ את האישורים הסופיים ולהתחיל בבנייה בהקדם.
 
פלר התריע מפני חיפוש אחר תכניות חלופיות הזויות, שכל תכליתן להביא לתוצאה שדבר לא יבוצע, כפי שקרה לנושאי פיתוח רבים אחרים: "אנחנו מוצפים בתכניות שמתגלגלות מקדנציה לקדנציה ולא זוכים לראות תכניות שמתקרבות לביצוע" אמר פלר.