האניה Windward מתעכבת לצורך תיקונים עקב פגיעת מנוף "גשר" בתורן האניה

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי עקב תאונה שארעה לאניה "WINDWARD" הפלגה W / 211 , שבמהלכה, ביום חמישי שעבר, ה- 22 באוגוסט, במשמרת ג" (לילה), בנמל אשדוד, פגע מנוף "גשר" למכולות, מספר 72, בתורן האחורי של האניה Windward. נמסר כי האניה נאלצה להשאר לתיקו


00:00 ,28.08.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי עקב תאונה שארעה לאניה "WINDWARD" הפלגה W / 211 , שבמהלכה, ביום חמישי שעבר, ה- 22 באוגוסט, במשמרת ג' (לילה), בנמל אשדוד, פגע מנוף "גשר" למכולות, מספר 72, בתורן האחורי של האניה Windward. נמסר כי האניה נאלצה להשאר לתיקונים בנמל חיפה.
 
מר חיים שושן, דובר נמל אשדוד מציין : "כמו בהרבה תאונות, לגורם האנושי יש חלק בתאונה. המפעיל שפגע בתורן האניה הינו מפעיל ותיק ומנוסה. מפעיל המנוף זומן לבירור שיתקיים בימים אלו אצל ראש מחלקת מכולות. המקרה הועבר לטיפול חברת הביטוח של הנמל". מר חיים שושן מוסיף כי בנמל אשדוד מביעים צער על המקרה ויחד עם זאת מציינים כי זהו מקרה נדיר.
 
החברות צים ואלאלוף מביעות את צערן, בפני קהל הלקוחות, על העכוב שחל בהגעת המטענים ליעדם הסופי, ועל כך שהדבר אינו בשליטתן. עוד נמסר כי האניה צפוייה לצאת מנמל חיפה ביום ראשון הקרוב.