ה-Grand Alliance – הגברת השרות ב- ASIA-EUROPE LOOP

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת P&O Nedlloyd היא מודיעה כי בגלל דרישות גוברות מצד הלקוחות בקו Asis-Europe החליטו החברות החברות ב- Grand Alliance (comprising Hapag Lloyd, MISC, NYK, OOCL and P&O Nedlloyd) להגביר את השרות בקו סחר זה


00:00 ,20.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שפרסמה חברת P&O Nedlloyd היא מודיעה כי בגלל דרישות גוברות מצד הלקוחות בקו Asia-Europe החליטו החברות החברות ב- Grand Alliance (comprising Hapag Lloyd, MISC, NYK, OOCL and P&O Nedlloyd) להגביר את השרות בקו סחר זה החל מה-23 ביולי 2003.

בשרות השבועי הנוסף יועסקו אניות בתפוסה של 2,800 TEU, אשר יפקדו נמלים בשווקי סין.
סבב השרות החדש יהיה כדלהלן:
Three NW European main ports (rotation to be confirmed)
Mediterranean hub
Singapore
Hong Kong
Dalian
Xingang
Pusan
Ningbo
Kaohsiung
Yantian
NW Europe main ports
שרות חדש זה ישלים את ששת הקווים של ה- Grand Allianceשכבר משרתים קו סחר זה - חמש מהם קושרים את המזרח הרחוק עם צפון אירופה ואחד המוקדש לשרות בקו הסחר שבין המזרח הרחוק והים התיכון.

עוד מוסרת ההודעה כי במהלך הרבעון השלישי של שנת 2003, ה- Grand Allianceמתכננים להוסיף פקידה שבועית שניה בנמל Shanghai (שיהיה חלק משרות ה-Loop B) אשר יאפשר זמן הפלגה מהיר יותר לצפון מערב אירופה.

ב- Grand Allianceמעריכים כי התפוסה הנוספת של השרות השבועי הנוסף אמנם יאפשר לחברה לספק את דרישות הלקוחות בתקופה זו של שיא בהזמנות למשלוח מטענים, אולם יוסיף פחות מ-1% לנפח התפוסה שכבר קיים ואשר מכסה את אזורי הסחר הנ"ל.
עוד צופים כי גם במהלך 2003 עד 2004 יגבר הביקוש למשלוח מטענים ולכן ב-Grand Alliance ימשיכו לעקוב בזהירות אחר ההתפתחויות בשוק במטרה לתאם בין הביקוש להיצע מבלי להגרר לעודף היצע של התפוסה בקווי סחר אלו.

סוכני חברת P&O Nedlloyd בישראל הינם: טירן שיפינג בע"מ.