דירקטוריון חברת נמל חיפה בחר היום את אינג' בן ציון סלמן ליו"ר הדירקטוריון

חודש לאחר ששר התחבורה והבטיחות בדרכים שאול מופז החליט למנות את אינג' בן-ציון סלמן, מנכ"ל משרד התחבורה לשעבר, ליו"ר נמל חיפה, בחר הבוקר דירקטוריון חברת הנמל בבן ציון סלמן לתפקיד יושב הראש


00:00 ,30.01.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

חודש לאחר ששר התחבורה והבטיחות בדרכים שאול מופז החליט למנות את אינג' בן-ציון סלמן, מנכ"ל משרד התחבורה לשעבר, ליו"ר נמל חיפה, בחר הבוקר דירקטוריון חברת הנמל בבן ציון סלמן לתפקיד יושב הראש.
 
סלמן, בן 59, נשוי + 4, נחשב לאיש תחבורה ותשתיות מנוסה מאוד. הוא החל את דרכו במע"צ ואף כיהן כמנכ"ל מע"צ בין השנים 1993-2000. לאחר מכן כיהן סלמן כמנכ"ל משרד התחבורה במשך שש שנים, כיהן כיו"ר מועצת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים וכן היה מרצה בטכניון. מר סלמן עסק עד ימים אלה בייעוץ בתחום פרויקטי תשתית והנדסה. כן משמש בהתנדבות כיו"ר איגוד שופטי כדורגל.
 
השר מופז אמר כי בן ציון סלמן הוא איש תחבורה ותיק, בעל ניסיון רב בניהול מערכות גדולות, וידע עשיר בתשתיות התחבורה בישראל. השר הוסיף, כי נמל חיפה הוא כבר היום עורק חיים אסטרטגי ומרכזי בסחר ובכלכלה הישראלית, והוא עוד צפוי להתפתח ולגדול בשנים הקרובות. "ניסיונו של סלמן בתחום התחבורה הינו נכס למשרד התחבורה ולנמל חיפה, ואין לי ספק כי הוא ינהל את נמל חיפה באופן שייטיב עם המשתמשים, העובדים ובאופן שיסייע לפיתוח כלכלת ישראל", אמר מופז.
 
מר סלמן אמר לאחר בחירתו כי הוא מתכוון להוביל, יחד עם חבריו לדירקטוריון ההנהלה והעובדים,  את חברת נמל חיפה לעבר היעדים המורכבים העומדים בפניה בשנים הקרובות ובראשם פתיחת רציף הכרמל וכי הוא סמוך ובטוח כי נמל חיפה ימשיך להיות השער הימי המרכזי של סחר החוץ הישראלי.
 
יש לציין שהמינוי של בן ציון סלמן עבר לפני ימים אחדים את הליך האישור של וועדת שפניץ וכי בחירתו של מר סלמן צריכה לקבל את אישור תחוקתי פורמלי של שרי התחבורה והאוצר.