דירקטוריון חברת נמל חיפה אישר שלושה מינויים בכירים

דירקטוריון חברת נמל חיפה, אישר אתמול בערב בישיבתו את מינויים של שלושה נושאי תפקידים בכירים בחברת נמל חיפה במסגרת איוש ההנהלה החדשה, לאחר הרפורמה. דוד חרמש: ההנהלה החדשה שגיבשנו בראשות עמוס עוזני, המנכ"ל, בנויה להתמודד היטב עם האתגרים של נמל חיפה בדרך להפי


00:00 ,20.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

דוד חרמש: ההנהלה החדשה שגיבשנו בראשות עמוס עוזני, המנכ"ל, בנויה להתמודד היטב עם האתגרים של נמל חיפה בדרך להפיכתו לנמל גלובלי.

דירקטוריון חברת נמל חיפה, אישר אתמול בערב בישיבתו את מינויים של שלושה נושאי תפקידים בכירים בחברת נמל חיפה במסגרת איוש ההנהלה החדשה, לאחר הרפורמה.
 
צבי גלייטמן, מונה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש ומערכות מידע. בתפקידו האחרון שימש גלייטמן כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל משאבי אנוש של חברת "דן". לפני כן שימש כסמנכ"ל משאבי אנוש, שירות ומינהל בחברת כ.א.ל.
 
אלי דליצקי, מונה לתפקיד סמנכ"ל כספים וכלכלה. בחמש השנים האחרונות  שימש דליצקי כמנהל אגף הכלכלה וככלכלן ראשי בחברת רכבת ישראל. בעבר שימש דליצקי כרפרנט ומרכז צוות המשרדים המנהליים  באגף התקציבים במשרד האוצר.
 
עו"ד רונית תושיה, מונתה לתפקיד היועצת המשפטית. בחמש השנים האחרונות שימשה עו"ד תושיה כמנהלת מחלקה בכירה בלישכה המשפטית של משרד האוצר ועסקה בייעוץ בתחומי: הביטחון, בינוי ושיכון, תשתיות ועוד.
 
דוד חרמש, בירך בשמו ושם הדירקטוריון על המינויים החדשים וציין, "ההנהלה החדשה שגיבשנו בראשות עמוס עוזני, המנכ"ל, בנויה להתמודד היטב עם האתגרים של נמל חיפה בדרך להפיכתו לנמל גלובלי."