דירוג BDI: חברת נמל אשדוד במקום השביעי מבין חברות התשתית

חברת נמל אשדוד מדורגת גם השנה במקום הגבוה ביותר מבין חברות הנמל. יעקב רז: נעשה ככל שביכולתנו בכדי להגיע למקום אף גבוה יותר בשנה הבאה


00:00 ,13.09.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד מדורגת גם השנה במקום הגבוה ביותר מבין חברות הנמל. יעקב רז: נעשה ככל שביכולתנו בכדי להגיע למקום אף גבוה יותר בשנה הבאה
 
מחברת נמל אשדוד נמסר כי על פי דירוג BDI code לשנת 2009 חברת הנמל מדורגת גם השנה במקום הגבוה ביותר מבין חברות הנמל בישראל והיא תופסת את המקום השביעי מבין חברות התשתית. חברת נמל אשדוד תפסה את המקום השביעי גם בדירוג BDI של שנת 2008.
 
נציין כי BDI code 2009 סוקר ומנתח את מגזרי השוק השונים ומציג שורה שלמה של דירוגים הלוקחים בחשבון מכלול של משתנים כמותיים ואיכותיים כגון: היקפי הפעילות של החברה, ערך מוסף, רווחיות, מוערכות ניהולית, רמת סיכון, מוסר תשלומים ודירוג החברות שהכי טוב לעבוד בהן.
 
מחברת נמל אשדוד נמסר עוד כי החברה דורגה במקום ה-49 במסגרת דירוג החברות המובילות במסחר ושירותים במסגרת Dun's 100, שהנו הדירוג השנתי של חברת דן אנד ברדסטריט ישראל (D&B). גם במסגרת דירוג זה, מדורגת חברת הנמל במיקום הגבוה ביותר מבין חברות הנמל.
 
לדברי ניצב בדימוס יעקב רז, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, "חברת נמל אשדוד ממשיכה להוכיח, גם בתקופות קשות ובלתי יציבות מבחינה כלכלית, כי היא חברת הנמל הגדולה והרווחית בישראל. לא בכדי מדורגת חברת נמל אשדוד במקומות מרשימים במסגרת הדירוגים השונים. הדירקטוריון מוביל תהליך אסטרטגי שתכליתו מצוינות שירותית והקצאת משאבים בתשתיות הנמל, ולראייה, החברה צפויה להשקיע כ-700 מיליון שקל בציוד ובתשתיות ב-4 השנים הקרובות. אני מברך על העלייה למקום השביעי בדירוג BDI השנה, ומבטיח שנעשה ככל שביכולתנו בכדי להגיע למקום אף גבוה יותר בשנה הבאה".
 
על פי נתוני BDI חברת נמל אשדוד מעסיקה כ-1,280 עובדים ומחזור ההכנסות שלה בשנת 2008 עמד על 1.163 מיליארד שקל. מחזור ההכנסות לעובד על פי הדירוג עומד על 909 אלף שקל לשנה.