דודו פרץ: הצדק יצא לאור

מבקר חברת נמל חיפה בדק את התלונות והטענות שהועלו כנגד דודו פרץ במכתבים אנונימיים, והחליט לסגור את תיקי התלונות. דודו פרץ: "משפחתי ואני יכולים לנשום לרווחה"


00:00 ,09.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

מבקר חברת נמל חיפה בדק את התלונות והטענות שהועלו כנגד דודו פרץ במכתבים אנונימיים, והחליט לסגור את תיקי התלונות. דודו פרץ: "משפחתי ואני יכולים לנשום לרווחה"
 
מדו"ח שהעביר המבקר הפנימי של חברת נמל חיפה עולה כי הבדיקה המקדמית של 3 המכתבים האנונימיים לעניינו של דודו פרץ מצביעה כי מרבית הטענות אינן נכונות.
 
כמו כן, המבקר קובע כי לא ניתן לבסס באופן חד-ערכי את הטענות שהועלו במכתבים האנונימיים כי הדיווח על שעות העבודה של העובד הן בגדר חריגה מכללי המינהל התקין.
 
בעקבות סיום בדיקת המבקר שלח היום דודו פרץ, יו"ר ועד עובדי הטרנספורט בנמל חיפה, הודעה לחברי הוועד הנוגעת למסע "הרדיפה, הסתה, שנאה עלילות והאשמות" שהפיצו נגדו "גורמים מסוימים בנמל חיפה" תוך שימוש במכתבים אנונימיים.
 
פרץ כותב בהודעתו כי מבקר החברה בדק, על פי בקשתו האישית של פרץ, את הטענות שהועלו כנגדו לגבי נסיעות חינם לנופשונים ושימוש בכספי העובדים בקופת התאגיד. פרץ כותב כי "לאחר חקירה יסודית של התלונות קיבלתי אמש (8 בנובמבר) את ממצאי הבדיקה ואת החלטת המבקר לסגור את תיקי התלונות".
 
המבקר כותב בדו"ח כי בעניין התלונות על נסיעה לנופשונים בחינם הבדיקה העלתה כי דודו פרץ  משתתף כמשקיף בוועדת המכרזים לבחירת ספקים לנופשונים שהחברה מארגנת לעובדים, וכי מעמדו כמשקיף אינו מקנה לו זכות השפעה פורמלית בבחירת הספקים. המבקר ציין כי לא ניתן היה לבדוק את הטענות כיוון שלא צוינו במכתבי התלונה תאריכים או מקומות ספציפיים של נופשונים בהם לכאורה השתתף פרץ ללא תשלום.
 
בנוגע לתלונה כי פרץ עשה שימוש פרטי בכספי עובדים, דיווח המבקר כי אין בסמכותו לבקר את התנהלות ועדי העובדים, אך ציין כי פרץ העביר אליו, מיוזמתו, העתקים של דוחות רו"ח מבקר קופה עבור השנים 2003, 2004 ו-2005. בנוסף, כותב המבקר, העביר פרץ אישור מהבנק בו מתנהל חשבון הקופה על כך שבמהלך שנת 2006 נמשכו מהקופה, בחתימת שני מורשי חתימה בחשבון, 4 צ'קים על סך כולל של 945.25 שקלים.  
 
פרץ ציין בהודעתו לעובדי הנמל כי "סדרה של מכתבים אנונימיים ותלונות שווא שהגיעו בחודשים האחרונים אליכם ואל אמצעי התקשורת הפכו את חיי וחיי משפחתי לגיהנום.. מסע ההסתה הקשה והכואב נכפה עלי מצד אנשים שיעשו הכל כדי להשיג יעד אישי..". פרץ כתב כי "אחרי שבועות רבים של עינוי יכולנו כולנו אמש, משפחתי ואני, לנשום לרווחה. הצדק יצא לאור".