דוד בריש מונה למנהל קו P&O Nedlloyd בחברת טירן שיפינג

לאחר 7 שנים בהן שימש אוהד ורד כמנהל הקו של P&O NEDLLOYD בסוכנות טירן שיפינג בישראל, החליט אוהד מסיבות משפחתיות להצטרף לחברה המשפחתית א.רוזנפלד ספנות בע"מ. דוד בריש, יחליף את אוהד בתפקיד מנהל הקו של P&O NEDLLOYD


00:00 ,02.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
במקביל, חברת טירן מרחיבה את שרותיה, במסגרת P&O Nedlloyd, ומוסיפה שירות חדש לים השחור

מחברת טירן שיפינג נמסר כי לאחר 7 שנים בהן שימש אוהד ורד כמנהל הקו של P&O NEDLLOYD בסוכנות טירן שיפינג בישראל, החליט אוהד מסיבות משפחתיות להצטרף לחברה המשפחתית א.רוזנפלד ספנות בע"מ. במהלך 7 השנים היה אוהד מעמודי התווך בהנהלת חברת טירן שיפינג ושותף לעשייה שבססה את מעמדה של P&O NEDLLOYD ושל טירן שיפינג בשוק הספנות הישראלי.

דוד בריש, המשמש כמנהל קוי הספנות האחרים בסוכנותה של טירן שיפינג, יחליף את אוהד בתפקיד מנהל הקו של P&O NEDLLOYD.

חיים אביעוז, מנכ"ל חברת טירן, אמר : "אנו מאחלים לדוד הצלחה בתפקיד שלקח על עצמו, ואנו מודים לאוהד ורד על תרומתו לקידומה של החברה ומאחלים לו הצלחה באתגר החדש. טירן שיפינג תמשיך לשרת באמונה את ציבור הלקוחות התומך, ואף תשפר את השרות בזכות מערכות תכנה חדשות שהחברה משיקה בימים אלו ובזכות שרותי קו נוספים".

אביעוז מציין כי החברה נמצאת בימים אלו במגמת שיפור בשירותים הקיימים, שמסגרתם שודרג השירות Egypt-Turkey-Israel, כך שנוספה פקידה בנמל מרסין וכעת מסלול הפקידה יהיה דמייטה-מרסין-אשדוד-חיפה-דמייטה. לזה מתווסף השירות החדש שאותו משיקה P&O Nedlloyd – שירות לים השחור. השירות יכלול פקידות בנמלי דמייטה-פורט סעיד-אודסה-איליצ'בסק-קונסטנטה-וורנה-חיפה-דמייטה. "מדובר בשירותים מאד אטרקטיביים ללקוח הישראלי, עם פקידות ישירות וזמני הפלגה מהירים", סיכם.