גלרם שמאים נתמנתה כ- Lloyds Agent בישראל

חברת גלרם שמאים ומעריכים בע"מ נתמנתה לנציגה בלעדית בישראל של Lloyds Agency Department, החל מתאריך 1 ליולי 2004. במסגרת מינוי זה תטפל גלרם בכל התביעות תחת פוליסות של חתמי ללוידס


00:00 ,30.06.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת גלרם שמאים ומעריכים בע"מ נתמנתה לנציגה בלעדית בישראל של Lloyds Agency Department, החל מתאריך 1 ליולי 2004. במסגרת מינוי זה תטפל גלרם בכל התביעות תחת פוליסות של חתמי ללוידס.

יורם גולן, מנכ"ל חברת גלרם ציין כי על אף העובדה שישראל הינה מדינה קטנה, הרי שהיא תופסת נפח לא מבוטל ומהווה "תיק חשוב" מתוך בטוחי לוידס בעולם. לדבריו, יש משקל גדול לכך שנכנס גורם גדול ומרכזי במשק המטפל בתביעות ובהליכים הנובעים מפוליסות ביטוח הנעשות על ידי לוידס.

ה- Lloyds Agency Department, שהיא מחלקה בתוך Lloyds of London, נוסדה בשנת 1811 וכיום היא מפעילה רשת בינלאומית של 350 סוכונויות ועוד 500 תתי סוכנויות, ברחבי העולם, שיעודם העיקרי הוא לתת שרותי הערכה ושמאות לשוק הספנות העולמי. במסגרת עבודתם, מחוייבים הסוכנים לספק ללוידס מידע אודות פקידת האניות בנמלים, תקלות, נזקים וכיוצ"ב. המידע שמתקבץ בלוידס מוצע אח"כ לשימוש חברות הביטוח השונות.

גלרם, שנוסדה ב- 1979 ע"י יורם גולן - רב חובל לשעבר בצי הסוחר, בוגר מכון הבטוח במגמות כללית וימית ובעל השכלה במנהל עסקים, הינה מוסמכת ISO 2000 ומעסיקה כ- 12 עובדים בסניפיה באשדוד ובחיפה.

יורם גולן מציין כי גלרם משרתת את מרבית חברות הבטוח הימי בישראל, בעלי וסוכני אניות, משלחים ימיים, יבואנים ויצואנים, מחסני אחסון וערובה וגורמי לוגיסטיקה מובילים אחרים. לדבריו, גלרם פעילה גם בתחום בדיקות מסחריות של מטענים כנציגה הבלעדית של חברת ההשגחה INTERTEK ובין היתר פיקחה על כמות ואיכות קציר החיטה בישראל בשנתיים האחרונות.

גלרם משמשת כנציגה לעניני תביעות בישראל של חברות בטוח בינלאומיות רבות ביניהן AXA הצרפתית, PICC הסינית, מועדוני P&I וכן אירגונים לסילוק תביעות כגון CEEMISהבריטית, COMISMAR הספרדית, CESAM הצרפתית וחברת השמאות הבינלאומית Uni Verse.