גלרם ציינה את מינוייה כנציגת לוידס בארוע בחסות שגרירות בריטניה בישראל

מנהלי החברה, יורם ומירה גולן, קיבלו את פניהם של למעלה מ- 150 אורחים מכובדים מענפי הספנות, השילוח ועמילות המכס, הביטוח, שרותים לוגיסטיים וקהל לקוחות. כן נכחה במקום משלחת מטעם נמל קופר


00:00 ,07.09.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
יורם גולן: "המשמעות העיקרית של מינויינו כנציגי לוידס הינה הכרה בינלאומית בקשת היכולות ובמעמדה של גלרם בישראל"

אתמול ציינה חברת גלרם שמאים ומעריכים את מינוייה כסוכנת של תאגיד הביטוח לוידס בישראל בארוע מכובד שהתקיים בבית הנספח המסחרי בשגרירות בריטניה, בהרצליה פיתוח. את האירוע, שנערך בחסות שגרירות בריטניה בישראל, כיבד בנוכחותו השגריר הבריטי בארץ, מר סיימון מקדונלד.

מנהלי החברה, יורם ומירה גולן, קיבלו את פניהם של למעלה מ- 150 אורחים מכובדים מענפי הספנות, השילוח ועמילות המכס, הביטוח, שרותים לוגיסטיים וקהל לקוחות. כן נכחה במקום משלחת מטעם נמל קופר מסלובניה, בהם מנהל הנמל ובכירים אחרים.

הארוע כלל דברי ברכה קצרים. פתח את דברי הברכה הנספח המסחרי בשגרירות בריטניה, מר סטפנסון, ולאחריו, יונתן גרוס, נציג תאגיד לוידס בישראל, שבירך את חברת גלרם על המינוי החדש.

יורם גולן בירך את הבאים והודה למר פליקס קיפר, יו"ר לשכת המסחר בריטניה-ישראל שכיבד את הארוע בנוכחותו. גולן תיאר בקצרה את ההיסטוריה של תאגיד לוידס. גולן ציין בדבריו כי עוד לפני המינוי כנציגי לוידס גלרם כבר עסקה בכל תחומי השמאות והפיקוח, בנזקי תביעות במטענים ימיים ואוויריים, נזקים לכלי שייט, הערכות שווי של מטענים, פיקוח על טעינה ופריקה. "המשמעות העיקרית של מינויינו כנציגי לוידס הינה הכרה בינלאומית בקשת היכולות ובמעמדה של גלרם בישראל".

את הערב הנחתה הגברת מרים אלפרט-צוק, שפרשה לאחרונה מרשות הנמלים לאחר 30 שנות עבודה כעוזרת סמנכ"ל קשרי חוץ ודוברות, ומשמשת כיום כיועצת תדמית ויחסי ציבור.
 
בתמונה: יורם ומירה גולן, בעלי ומנהלי גלרם, עם כבוד השגריר הבריטי בישראל מר סיימון מקדונלד