גלרם מונתה כנציגתו הבלעדית של מכון החתמים האמריקאי AIMU בישראל

גלרם שמאים ומעריכים בע"מ התמנתה לנציגה הבלעדית בישראל של מכון החתמים הימיים האמריקאי Americam Institute of Marine Underwriters, המאגד בתוכו את כל שחקני שוק הבטוח הימי האמריקאי. המינוי נכנס לתוקפו ב- 1 בינואר 2005 ובמסגרתו תטפל גלרם בתביעות תחת הפוליסות הי


00:00 ,27.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

גלרם שמאים ומעריכים בע"מ התמנתה לנציגה הבלעדית בישראל של מכון החתמים הימיים האמריקאי Americam Institute of Marine Underwriters (בקיצור: AIMU), המאגד בתוכו את כל שחקני שוק הבטוח הימי האמריקאי. המינוי נכנס לתוקפו ב- 1 בינואר 2005 ובמסגרתו תטפל גלרם בתביעות תחת הפוליסות הימיות והאויריות של המבטחים והברוקרים האמריקאים.
 
ה- AIMU משרת את התעשייה הימית כבר למעלה ממאה שנה ומייצג את ענף הביטוח הימי בהיבטים משפטיים, לימודיים וכמרכז מידע. מטרתו של ה- AIMU לוודא שקולם של המבטחים הימיים יישמע בפני מחוקקים וגופים בינלאומיים. AIMU פועל בשיתוף פעולה עם ארגונים וחבר באיגודים שונים שייעודם לפעול לשיפור הבטיחות ולמניעת פשעים כנגד מטענים.
 
בין שאר החברים ב- AIMU ניתן למצוא את :
AIG, Arch insurance, AXA USA, Chubb&Sons ltd, CAN, Firemen’s fund, FM global, Markel, XL, St.Paul, AON, MARSH, Willis Corroon, Law firms and claim handlers.
 
חברת גלרם נוסדה ב- 1979 ע"י יורם גולן, רב חובל לשעבר בצי הסוחר, בוגר מכון הבטוח במגמות כללית וימית ובעל השכלה במנהל עסקים. גלרם משרתת חברות בטוח ימי בישראל, בעלי וסוכני אניות, משלחים ימיים, יבואנים ויצואנים, מחסני אחסון וערובה וגורמי לוגיסטיקה מובילים אחרים.
 
גלרם משמשת גם כסוכנת LLOYD'S בישראל, ונציגה לעניני תביעות בישראל של חברות בטוח בינלאומיות רבות ביניהן AXA הצרפתית, PICC הסינית, מועדוני P&I וכן אירגונים לסילוק תביעות כגון CEEMIS הבריטית, COMISMAR הספרדית, CESAM הצרפתית וחברת השמאות הבינלאומית UNI VERSE.
 
בנוסף, גלרם פעילה גם בתחום בדיקות מסחריות של מטענים כנציגה הבלעדית של חברת ההשגחה INTERTEK ומבצעת בדיקות כמות ואיכות של מטעני יבוא ויצוא מגוונים.