רוזנפלד וסוניגו שינעו תשעה גנרטורים לקפריסין

רוזנפלד המייצגת את SALAMIS בישראל וחברת הלוגיסטיקה סוניגו שינעו תשעה גנרטורים נוספים לחברת החשמל בלימסול, בעקבות הפיצוץ בבסיס חיל הים הקפריסאי. הגנרטורים הועברו באוניית הגלנוע PONTOS


00:00 ,19.07.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

בשיתוף פעולה בין חברת רוזנפלד ספנות וחברת סוניגו הובלות בינלאומיות המתמחה בשילוח בינלאומי, שינוע חפצים אישיים ועמילות מכס, שונעו תשעה גנרטורים נוספים לקפריסין עבור חברת החשמל הקפריסאית שפעילותה נפגעה בעקבות הפיצוץ שאירע בבסיס חיל הים באזור.

מזרי רוזנפלד, מנכ"ל רוזנפלד המייצגת את חברת הספנות SALAMIS בישראל נמסר ל-port2port כי, "החברה עבדה בשיתוף עם סוניגו במבצע של שינוע תשעה גנרטורים לקפריסין, כולל תרומה של אחד מהם על ידי מגן דוד אדום לעם הקפריסאי".

נזכיר כי, על פי פרסומים באמצעי התקשורת, שריפה שפרצה לפני כשבוע במצבור תחמושת בבסיס חיל הים בקפריסין, בו אוחסן נשק שהוחרם מהאוניה "מונצ'גורסק" שהובילה אמצעי לחימה מאיראן לסוריה ב-2009, גרמה לסדרה של פיצוצים שהביאו למותם של 12 בני אדם ולפציעתם של 62 נוספים. כתוצאה מהפיצוץ נפגעה תחנת הכוח הגדולה באי.

רוזנפלד ציין כי, המשלוח נעשה בתיאום עם חברת החשמל הקפריסאית שניזוקה קשה בעקבות הפיצוץ ודווקא בעונת הקיץ כאשר המלונות גדושים בתיירים. הגנרטורים הועמסו על אוניית הגלנוע PONTOS של חברת SALAMIS בשירות של החברה לקפריסין ויוון. "השירות של החברה לקפריסין הוא תוך עשר שעות, זה פתרון טוב לחברה החשמל הקפריסאית" הדגיש רוזנפלד.

דוד סוניגו, מנכ"ל סוניגו הוסיף כי, "בעזרת רוזנפלד ביצענו את השילוח. אנחנו דאגנו לשינוע עמילות מכס והעמסה. זה עבר בהצלחה". לדבריו, הטיפול בשינוע נעשה בהתראה קצרה "בפחות משמונה שעות עשינו את הפעולה. קיבלנו התראה רק בשמונה בערב יום לפני השינוע וטיפלנו בכל הלוגיסטיקה באופן מהיר".

לדברי השניים, צפויים שינועים נוספים של גנרטורים לחברת החשמל הקפריסאית בלימסול שעדיין לא התגברה על הנזקים שיצר הפיצוץ. "אנחנו משערים שגנרטורים נוספים ישונעו בעתיד כי ייקח זמן עד שהנזק יתוקן" אמר רוזנפלד. סוניגו הוסיף כי, "מנסים להשיג להם גנרטורים נוספים, לא ידוע כרגע מתי תהיה פעילות שילוח נוספת". הוא ציין כי הצלב האדום נרתם לעזור לחברת החשמל בלימסול ועובד מול ישראל לשינוע הגנרטורים.

נציין כי, תשעת הגנרטורים שסוניגו ורוזנפלד עמלו בשינועם, הינם בנוסף לעשרה גנרטורים ששינעה ישראל, באמצעות שיתוף פעולה בין חברת החשמל, משרד הביטחון וצה"ל, כסיוע לחברת החשמל בלימסול. חברת מנטפילד הייתה אמונה על השילוח ועמילות המכס.