גלובקול זכתה במכרז רשות הנמלים להקמת רשת תקשורת ואחזקתה בנמל אשדוד

חברת גלובקול, המתמחה בהקמה וניהול מערכות תקשורת במרכזי עסקים, זכתהבמכרז של רשות הנמלים לשדרוג המרכזיה בנמל אשדוד, הקמת רשת תקשורת מתקדמת בנמל היובל החדש באשדוד ואחזקתה למשך חמש שנים; היקף החוזה כ-2 מיליון שקל


00:00 ,18.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת גלובקול, המתמחה בהקמה וניהול מערכות תקשורת במרכזי עסקים, זכתה במכרז של רשות הנמלים לשדרוג המרכזיה בנמל אשדוד, הקמת רשת תקשורת מתקדמת בנמל היובל החדש באשדוד ואחזקתה למשך חמש שנים; היקף החוזה כ-2 מיליון שקל.

גלובקול תקים בנמל אשדוד מרכז תקשורת חדיש ומתקדם מתוצרת נורטל נטוורקס הכולל כ-2000 מבואות. המרכזיה בו תשרת את נמל אשדוד ואת נמל היובל החדש. רשת התקשורת שתוקם בנמל היובל תהיה מבוססת IP.
 
מנכ"ל גלובקול, כורש אברהמי, אמר כי הזכיה במכרז רשות הנמלים לנמל אשדוד היא אסטרטגית וחשובה לחברה ומצביעה על יכולתה הטכנולוגית והעסקית של החברה. "בזכיה זו אנו רואים חשיבות מיוחדת מאחר שמכרז זה הוא הראשון בשרשרת מכרזים צפויה של רשות הנמלים בתחום התקשורת", אמר כורש אברהמי.
 
איציק שבתאי, מנהל יחידת המיחשוב בנמל אשדוד, מציין שחברת גלובקול תטפל בתחום הטלפוניה בנמל ובכלל זה שידרוג מרכזית הטלפונים, הכנסת טכנולוגיות חדשות כדוגמת TELEPHONY-IPומתן תמיכה ושירות-תקלות, התקנת תשתיות תקשורת קלות ועוד. "בעזרת חברת גלובקול יתבצע נידבך נוסף של שיפורים טכנולוגיים בנמל לרווחת העובדים והלקוחות".
 
חברת גלובקול היא חברת תקשורת מהמובילות בתחום הנס"ר והתקשורת העיסקית. גלובקול מפעילה מרכזי תקשורת ומספקת שרותי תקשורת ביותר מ-100 מרכזי עסקים ופארקים תעשייתיים. גלובקול בבעלות מלאה של קבוצת דסק"ש.