גידול של 6% בתנועת המכולות בנמלי ישראל
עמוס רון : "הגידול נובע בעיקר מעלייה של כ- 35% ב"מכולות שטעון", מכולות הנפרקות ונטענות בנמלי ישראל כאשר יעדן הסופי בחו"ל. הרשות בוחנת את הכדאיות הכלכלית של הפיכת נמלי ישראל לנמלי HUB כלומר לנמלים המשמשים "כבסיס אם" לקווי ספנות עיקריים"
00:00 ,08.01.2003
לראשונה, בשנת 2002 עברו בנמלים יותר ממיליון מכולות
עמוס רון : "הגידול נובע בעיקר מעלייה של כ- 35% ב"מכולות שטעון", מכולות הנפרקות ונטענות בנמלי ישראל כאשר יעדן הסופי בחו"ל. הרשות בוחנת את הכדאיות הכלכלית של הפיכת נמלי ישראל לנמלי HUB כלומר לנמלים המשמשים "כבסיס אם" לקווי ספנות עיקריים"
בשנת 2002 חל גידול של 6% בתנועת המכולות בנמלי ישראל, כך מסר מנכ"ל רשות הנמלים והרכבות, עמוס רון במהלך סקירה שערכו מנכ"ל הרשות ויו"ר הרשות גד יעקבי, בפני שר התחבורה, צחי הנגבי. לראשונה, במהלך שנת 2002 עברו בנמלים למעלה ממיליון מכולות. עיקר הגידול נובע מהעלייה של כ- 35% ב"מכולות שטעון" המגיעות לנמל. המדובר במכולות הנטענות ונפרקות בנמלי ישראל, כאשר יעדן הסופי בחו"ל.
רון ציין כי לאור הפוטניצאל הכלכלי הטמון בשירות זה של "מכולות השטעון", בכוונתו להמשיך לפתח את השרות . כיום מרבית השטעון בישראל מבוצע עבור חברת "צים" ובכוונת הרשות לעודד חברות בינלאומיות נוספות להשתמש בשירות זה. בנוסף ציין רון : " הרשות בוחנת את הכדאיות הכלכלית של הפיכת נמלי ישראל לנמלי HUB בדומה לנמלים אחרים בעולם, המשמשים כ"בסיס אם" לקווי ספנות עיקריים, כך שהשטעון יהפוך לפעילות חשובה של הנמלים".
עמוס רון : "הגידול נובע בעיקר מעלייה של כ- 35% ב"מכולות שטעון", מכולות הנפרקות ונטענות בנמלי ישראל כאשר יעדן הסופי בחו"ל. הרשות בוחנת את הכדאיות הכלכלית של הפיכת נמלי ישראל לנמלי HUB כלומר לנמלים המשמשים "כבסיס אם" לקווי ספנות עיקריים"
בשנת 2002 חל גידול של 6% בתנועת המכולות בנמלי ישראל, כך מסר מנכ"ל רשות הנמלים והרכבות, עמוס רון במהלך סקירה שערכו מנכ"ל הרשות ויו"ר הרשות גד יעקבי, בפני שר התחבורה, צחי הנגבי. לראשונה, במהלך שנת 2002 עברו בנמלים למעלה ממיליון מכולות. עיקר הגידול נובע מהעלייה של כ- 35% ב"מכולות שטעון" המגיעות לנמל. המדובר במכולות הנטענות ונפרקות בנמלי ישראל, כאשר יעדן הסופי בחו"ל.
רון ציין כי לאור הפוטניצאל הכלכלי הטמון בשירות זה של "מכולות השטעון", בכוונתו להמשיך לפתח את השרות . כיום מרבית השטעון בישראל מבוצע עבור חברת "צים" ובכוונת הרשות לעודד חברות בינלאומיות נוספות להשתמש בשירות זה. בנוסף ציין רון : " הרשות בוחנת את הכדאיות הכלכלית של הפיכת נמלי ישראל לנמלי HUB בדומה לנמלים אחרים בעולם, המשמשים כ"בסיס אם" לקווי ספנות עיקריים, כך שהשטעון יהפוך לפעילות חשובה של הנמלים".
עשוי לעניין אותך
ב- 44% מהאוניות הזרות שנבדקו ב- 2002 התגלו ליקויי בטיחות חמורים
כנס אית"ל: הפיכת הרכבת לחברה ממשלתית ו"אל-על" מול משבר התעופה העולמי
יצא לאור ספר חדש על תולדות הספנות הישראלית
ועדה בינמשרדית תבחן את הכדאיות הכלכלית להובלת מטענים בלילה
צים מפרסמת את קווי הסחר בהם ייגבה היטל THC
חיליק אסיה: מכון היצוא מסייע ליצואנים בתחום ציוד רפואי וביו-טכנולוגיה