גולד ליין ספנות תייצג את חברת הספנות האמריקאית ARC

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברת גולד ליין ספנות בע"מ זכתה בימים אלו בייצוג חברת הספנות American Roll-On Roll-Off Carrier - ARC. חברת ARC פותחת שרות גלנוע חדש החל מחודש זה, בין נמלי ארה"ב הים התיכון והים השחור. השרות החדש הינו שרות גלנוע עבור מ


00:00 ,10.11.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברת גולד ליין ספנות בע"מ זכתה בימים אלו בייצוג חברת הספנות American Roll-On Roll-Off Carrier - ARC. חברת ARC פותחת שרות גלנוע חדש החל מחודש זה, בין נמלי ארה"ב הים התיכון והים השחור. השרות החדש הינו שרות גלנוע עבור מטענים חריגים, מטענים מתנייעים ופרוייקטים מיוחדים.

מחברת גולד ליין נמסר כי חברת ARC תערוך כנס שיכלול את כל הסוכנים החדשים בים התיכון ושייערך בפרנקפורט ב- 19-20 לנובמבר 2002. הכנס ייערך בראשות נשיא חברת ARC, מר Jim Wells, ונציגים של חברת האם Wallenius Wilhelmsen. בכנס תיערך סקירה כללית של השירות, תיאום ייעדי השיווק בים התיכון ובנוסף תידונה נורמות תפעוליות.

חברת ARC תפעיל ותבסס השרות החדש במסגרת החוק האמריקאי הדורש כי מחצית ממשלוחי המטען של הרשויות האמריקאיות יובלו על גבי אניות משא בדגל אמריקאי, וכך גם כ- 50%-75% מכלל המשלוחים החקלאיים הכלולים במשלוחי סיוע של ממשלת ארה"ב.

השרות הינו שירות חודשי שיכלול סבב בין טקסס, דרום קרוליינה, מרילנד ונמלי תורכיה, ישראל, מצרים והים השחור.