גולד ליין ספנות מציעה שרותי יצוא ימי לכל העולם דרך נמלי מצרים

מחברת גולד ליין ספנות נמסר כי עקב השביתה בנמלים שנכנסה היום כבר ליומה העשירי, שקדו בחברה לפתור את מצוקתם של היבואנים והיצואנים נוכח הנזקים המצטברים הנגרמים להם. על כן, החל מהיום מוצעת לקהל היצואנים אופצייה לייצא את מטעניהם,


00:00 ,09.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת גולד ליין ספנות נמסר כי עקב השביתה בנמלים שנכנסה היום כבר ליומה העשירי, שקדו בחברה לפתור את מצוקתם של היבואנים והיצואנים נוכח הנזקים המצטברים הנגרמים להם. על כן, החל מהיום מוצעת לקהל היצואנים אופצייה לייצא את מטעניהם, דרך נמלי דמייטה ופורט סעיד שבמצרים.

השירות מסתייע באמצעות שיתוף פעולה עם חברת שילוח בינלאומי מהגדולות בישראל שתדאג לכל נושא ההובלה היבשתית, דרך מעבר ניצנה, אל נמלי דמייטה ופורט סעיד ואף תטפל בכל נושאי המכס אל מול השלטונות במצרים.

מר בני סלומון, מנהל השיווק בחברת גולד ליין בסניף חיפה אומר: "חברת גולד ליין מציעה פתרון אפשרי טוב ואמין לקהל היצואנים. חברתנו מצוייה בקשרים מצויינים עם סוכני אניה מקומיים במצרים ועם חברות ספנות בינלאומיות ועל כן מתאפשר לנו להציע שרותי יצוא לכל העולם ובאופן מיידי. אני קורא לקהל היצואנים לפנות אל משרדינו ברמת גן ובחיפה בכדי שנוכל להעניק למטעניהם טיפול מיידי".