ברק 013 חתמה על הסכם מסגרת להקמת רשת התקשורת הבינ"ל של חברת הספנות צים

משלימה בימים אילו את הקמת רשת התקשורת ל 55 סניפי צים בהיקף של כ 6 מיליון שקלים. הסכם המסגרת כולל אופציה להרחבת רשת התקשורת של צים לכ 220 סניפים ברחבי העולם, בהיקף משוער של כ 15 מיליון שקלים


00:00 ,17.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
משלימה בימים אילו את הקמת רשת התקשורת ל 55 סניפי צים בהיקף של כ 6 מיליון שקלים. הסכם המסגרת כולל אופציה להרחבת רשת התקשורת של צים לכ 220 סניפים ברחבי העולם, בהיקף משוער של כ 15 מיליון שקלים.

חברות ברק 013 וצים חתמו על הסכם, במסגרתו תקים ברק 013 רשת תקשורת בינ"ל לרישות סניפי צים ברחבי העולם, בהיקף משוער של כ 15 מיליון שקלים. ברק 013 השלימה את השלב הראשון בהקמת הרשת הבינ"ל הפרטית של צים עם רישות 55 סניפים באירופה , אמריקה, אסיה והפסיפיק בהיקף כולל של כ 6 מליון שקל. ההסכם שנחתם בין החברות הוא ל 3 שנים וכולל אופציה להרחבת רישות יתר סניפי צים בארץ ובעולם. ההיקף המשוער של הפרויקט עם השלמת רישות 220 סניפי צים הוא כ 15 מליון שקל.

ברק 013 החלה בהקמת הרשת בשנה שעברה עם זכייתה במכרז של צים בו התמודדו בזק בינלאומי, קווי זהב, וורלדקום, יו.יו.נט ואינפונט. מדובר בהקמת רשת תקשורת בינ"ל פרטית (IPVPN) מבוססת טכנולוגית MPLS של חברת התקשורת הבינ"ל איקוונט (Equant), אשר ברק 013 משמשת כנציגתה הבלעדית בישראל. רשת התקשורת הפרטית של צים מיועדת לקשר בין סניפי צים ברחבי העולם ולשמש להעברת קול, נתונים (DATA) ואינטרנט וכן אפליקציות של תקשורת נתונים. בנוסף לתכנון ולהקמה, ברק 013 תספק שירותי תמיכה וניהול רשת לצים.

לדברי מנהל אגף מערכות מידע בצים, מירו ביכלר, "אופי הפעילות של צים וריבוי סניפיה ברחבי העולם חייבו הקמת רשת תקשורת פרטית מורכבת מאד ורחבה בהיקפה. בחרנו בברק 013 שהציעה פתרון רשת מבוסס על טכנולוגיות חדישות ומתקדמות שיאפשרו כיסוי נרחב עם גמישות ויכולת אינטגרציה בין הצרכים השונים של הרשת ברחבי העולם".

משנה למנכ"ל ברק 013 וסמנכ"ל הנדסה ותפעול, נתי פרי, אמר ש" פתרונות ה IPVPN המבוססות טכנולוגיית MPLS הן רשתות התקשורת המתקדמות ביותר היום ויובילו את טכנולוגיית הרשתות העתידית. השילוב בין היכולות של ברק 013 והטכנולוגיות שמפתחת איקוונט, יוצר פתרון ייחודי לרשתות תקשורת בינ"ל. פתרון זה מאפשר לחברות ישראליות בעלות פעילות בינלאומית ליישם פרויקטים רחבי היקף למשתמשים בכל העולם". בהתייחסו למבנה הרשת אמר פרי ש"זוהי רשת פרטית שהוקמה על גבי רשת ה IP של איקוונט ומנוהלת מקצה לקצה . הרשת מבטיחה אמינות ואבטחה ברמה גבוהה ביותר ומאפשרת תיעדוף ואינטגרציה של תנועת תקשורת קול, נתונים ואינטרנט".

חברת ברק 013 מובילה בתחום פתרונות תקשורת מתקדמים של תקשורת נתונים אינטרנט וקול ועל לקוחותיה העסקיים של ברק 013 נמנות החברות: קומברס, אמדוקס , משרד החוץ ועוד.