ברית CKYH תפעיל שירות מטוטלת בקווים לנמלי הטראנס פסיפיק

קווי השירות יקשרו בין צפון אמריקה לאסיה ולצפון אירופה. קונמרט: ההיערכות החדשה מאפשרת הוספת אופציות יבוא ויצוא מ/אל נמלי צפון אירופה והובלות מ/אל נמלי הטראנס פסיפיק


00:00 ,29.06.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

 חברת יאנג מינג עם שותפותיה בברית ה- CKYH‏, עורכת שינויים משמעותיים בשירותים לנמלי טראנס פסיפיק ומקשרת את שירות ה- K-PNW‏ עם ה-AES2‏ לשירות מטוטלת בין כל אזורי הסחר. בקווים יפעלו 13 אוניות בנפח של 5,500 TEU.
 
חברות ברית CKYH, בהם חברות יאנג מינג, K-LINE‏, קוסקון והנג'ין, הודיעו ללקוחותיהן על שינויים בשירותים לנמלי הטראנס פסיפיק. שינויים אלה מתבטאים בהתאמת המסלולים והלולאות בקווים השונים וכמו כן בקישור שירות ה-K-PNW‏ לשירות ה-AES-2‏ כדי ליצור שירות פנדלום אשר יקשר בין צפון אמריקה לאסיה ולצפון אירופה.
 
מטרות שינויים אלו של ברית ה-CKYH‏ היא לא רק לפשט את היערכות השירות לנמלי הטראנס פסיפיק אלא גם כדי להפחית את פליטת ה-CO2‏ על ידי קיבוע מהירות הפלגה אופטימלית. בכך תורמת הברית למלחמה בזיהום האוויר ובפליטת גזים. 
 
מחברת קונמרט, נציגת חברת Yang Ming בישראל, נמסר כי זוהי הזדמנות לנצל את שירות ה-K-PNW / AES2 שיפקוד את נמל פורט סעיד להרחבת סל השירותים של החברה ולהוספת אפשרויות יבוא ויצוא מ / לנמלי צפון אירופה ומ / לנמלי הטארנס פסיפיק.