בלומנטל במכתב לעובדים: קיצור זמני המתנה ומתן שירות יעיל זהו צו השעה

במכתב לרגל יום העצמאות קורא מנכ"ל חברת נמל אשדוד לעובדים לקדם את הסכמי העבודה כדי שהנמל יוכל להיות ערוך לתחרות באופן מיטבי


11:39 ,09.05.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

לרגל יום העצמאות פנה מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל, במכתב לעובדים בו הוא מאחל להם חג עצמאות שמח וקורא להם להיערך לאתגר המקצועי הקרב בדמות הנמלים החדשים.

 

לדבריו, האנייה שהגיעה במוצ"ש האחרון לנמל אשדוד מבשרת את בואן של אניות נוספות בגודל דומה, ומחזקת את נמל אשדוד כמקור פרנסה לעבודה של כלל העובדים. האתגר הבא, לדברי בלומנטל, היא היערכות לאניות ענק בגודל של 14,000 TEU שתגענה בשנה הבאה.

 

בלומנטל מזכיר במכתבו כי בשנים הקרובות יתווספו למדינת ישראל שני נמלים חדשים וטכנולוגיים לתחרות אשר ישפיעו באופן משמעותי על מפת הנמלים בישראל. הוא כותב לעובדי הנמל כי "עמידה ביעדי התחרות הממשמשת ובאה היא הכרחית ומהווה אתגר מרתק לכולנו, ההנהלה והעובדים".

 

מנכ"ל חברת נמל אשדוד מציין היערכות לתחרות עם הנמלים החדשים כוללת שני שלבים – שלב ראשון שהושלם בהצלחה ובמהלכו הושגה הסכמה משותפת של המדינה, העובדים וההנהלה, לביצוע תכנית השקעות מסיבית בנמל.

 

בלומנטל מציין כי השלב השני, שהינו חשוב והכרחי, "הינו היערכות לתכנית התייעלות, אשר על פרטיה אנו עובדים באופן מתמשך".

 

"בפני החברה עומד היעד של הגדלת צוותי עבודה לכל אנייה תפעולית, כדי למשוך ולהביא לנמל עוד אניות. עלינו לחתור להמשך הגדלת הפריון באמצעות צוותי עבודה קטנים ויעילים יותר ,שיאפשרו הקצאה של מספר גדול יותר של ידיים, מזה הקיים היום, לכל אנייה".

 

בלומנטל כותב כי "קיצור זמני המתנה ומתן שירות יעיל זהו צו השעה. יש לקדם את הסכמי העבודה בכדי שנוכל להיות ערוכים לתחרות באופן מיטבי, המבטיח מערך תפוקות גבוה".

 

נציין כי מנכ"ל חברת נמל אשדוד העניק במתנה לעובדים את הספר "מי הזיז את הגבינה שלי?", וציין כי הספר מדגיש ששינויים הם בסיס חיינו.