ביקור אח"מים בנמל חיפה

לנוכח תוכניות משרד האוצר לשינויים במבנה רשות הנמלים והפעילות ההסברתית המתנהלת בנושא זה על ידי נציגי העובדים, ביקרו לאחרונה בנמל חיפה שורה של אח"מים ואישי ציבור, ביניהם יו"ר מפלגת העבודה ח"כ שמעון פרס, ח"כ רוחמה אברהם, ח"כ ענבל גבריאלי, ח"כ גורולובסקי מיכא


00:00 ,05.07.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
לנוכח תוכניות משרד האוצר לשינויים במבנה רשות הנמלים והפעילות ההסברתית המתנהלת בנושא זה על ידי נציגי העובדים, ביקרו לאחרונה בנמל חיפה שורה של אח"מים ואישי ציבור, ביניהם יו"ר מפלגת העבודה ח"כ שמעון פרס, ח"כ רוחמה אברהם, ח"כ ענבל גבריאלי, ח"כ גורולובסקי מיכאל ח"כ אברם חסון, ח"כ כץ חיים וח"כ איוב קרא.

האורחים מסיירים בנמל, נפגשים עם עובדים ונציגיהם, מתרשמים מעבודות שנוע המטענים, הטיפול באוניות ועומדים על צרכי הפיתוח הדרושים כדי ליצור תשתיות ליצירת תנאי תחרות בריאה בין נמלי ישראל.

ביום א' השבוע ביקרו בנמל ח"כ שמעון פרס וח"כ רוחמה אברהם.

שמעון פרס, המכיר את נמל חיפה מזה שנים רבות וביקר בו לא אחת במסגרת תפקידים שונים שמילא בעבר, הבטיח לנסות ולגשר בין הצדדים על מנת למנוע נזקים מיותרים לכלכלת ישראל כתוצאה מהמאבק שעשוי להתפתח. ח"כ פרס זכה אף לשוט בגוררת אשר השתתפה בניתוב אוניית מכולת גדולה והפניית החרטום שלה לכיוון היציאה.