אתר אינטרנט חדש לחברת נמל חיפה

באתר, הנמצא בשלבי הרצה מתקדמים, מגוון תכנים ושירותים מתקדמים כגון תוכניות עבודה, מידע תפעולי, אנשי קשר, סיור וירטואלי בתחנות הנמל השונות ועוד


00:00 ,01.03.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

באתר, הנמצא בשלבי הרצה מתקדמים, מגוון תכנים ושירותים מתקדמים כגון תוכניות עבודה, מידע תפעולי, אנשי קשר, סיור וירטואלי בתחנות הנמל השונות ועוד
 
לאחר שלושה חודשי תכנון והפקה חנכה חברת נמל חיפה לאחרונה אתר אינטרנט חדש עבור חברת הנמל בו ניתן למצוא מגוון תכנים כגון שירותים מקוונים, תוכנית עבודה, מידע תפעולי, אנשי קשר, מידע על תוכניות הפיתוח של הנמל, קשרי לקוחות, קבצי נוהלים בנמל, מכרזים, מודעות דרושים ועוד. כמו כן ניתן להתרשם באתר מסיור וירטואלי אשר ממחיש, לדברי חברת נמל חיפה, את עוצמתו של הנמל ויתרונותיו. מחברת נמל חיפה נמסר כי מנכ"ל הנמל החדש, מנדי זלצמן, האיץ את הקמת האתר החדש וכי מחלקת השיווק ואגף מחשוב נרתמו אף הם להקמה. מחברת נמל חיפה נמסר עוד כי האתר, בכתובת www.haifaport.co.il, נמצא בשלבי הרצה מתקדמים.
 
במילות הברכה של יו"ר חברת נמל חיפה, אינג' סלמן בן ציון, ומנכ"ל חברת נמל חיפה, מנדי זלצמן, לרגל העלאת האתר לאוויר מציינים השניים כי "המשבר הכלכלי העולמי מכה בעוצמה רבה גם בקהילת הסחר הימי אינו פוסח על נמל חיפה. לעיתים מזומנות מוצא עצמו נמל חיפה כתוצאה מההאטה בתנועת המטענים עם עודף ניכר של גורמי ייצור, רציפים וצוותים הבטלים מעבודה", וכי הם נושאים תפילה ליציאה מהירה מהמשבר.
 
עוד כותבים השניים כי "חברי ההנהלה ועובדי הנמל מודעים למשבר הכלכלי ועוצמתו, ופועלים בתבונה ותוך גילוי אחריות לעתידו של הנמל".
 
לדבריהם, במהלך סיור באתר האינטרנט של החברה, "התמונות שנגלות מציגות את עוצמת תשתיות הנמל, תוך שימת דגש על יתרונותינו הרבים. סיור ברציפי הנמל, במשרדים, בסדנאות האחזקה, בחדרי המחשב, הכספים, שיווק, מחלקת ים, יגלו את יתרונו המהותי ביותר - המשאב האנושי של נמל חיפה".