אשדוד: משחק כדורגל לזכר חללי הפיגוע בנמל

משחק הכדורגל הנו חלק מסדרת פעילויות שעורכת חברת הנמל לאורך השנה בכדי להנציח, יחד עם בני המשפחות והחברים, את עובדי הנמל שנהרגו בפיגוע


00:00 ,21.03.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

משחק הכדורגל הנו חלק מסדרת פעילויות שעורכת חברת הנמל לאורך השנה בכדי להנציח, יחד עם בני המשפחות והחברים, את עובדי הנמל שנהרגו בפיגוע
 
חברת נמל אשדוד ערכה בשבוע שעבר משחק כדורגל לזכר חללי הפיגוע, שאירע בנמל ב-14 במרץ 2004, לפני שש שנים. המשחק נערך בין נבחרת הכדורגל של חברת הנמל ובין נבחרת הכדורגל של ותיקי מ.ס. אשדוד, במעמד המשפחות השכולות; יו"ר דירקטוריון חברת הנמל, ניצב (בדימ') יעקב רז; מנכ"ל חברת הנמל, שוקי סגיס; ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד; מר משה בוטרשווילי, מחזיק תיק הספורט בעיריית אשדוד; עובדי הנמל ותושבי אשדוד.
 
משחק הכדורגל הנו חלק מסדרת פעילויות, שעורכת חברת הנמל, לאורך השנה כולה בכדי להנציח, יחד עם בני המשפחות והחברים את עובדי הנמל שנהרגו בפיגוע: גיל (ז'ילו) אבוטבול, אבי אברהם, דניאל אסולין, ציון דהן, אופיר דמארי, משה הנדלר, מוריס טובול ואבי סוויסה, והאזרחים מזל מרציאנו ופנחס זילברמן ז"ל.
 
המשחק הסתיים בתוצאת תיקו 2:2, לאחר שנבחרת נמל אשדוד הובילה בתוצאה 2:0 כמעט לכל אורך המשחק. מטעם נבחרת הנמל, הובקעו שני שערים, שניהם על ידי חגי בן ישי, העובד המצטיין הנמלי.
 
לדברי ניצב בדימוס יעקב רז, יו"ר חברת נמל אשדוד, "קיימות דרכים רבות להנצחת זכרם של חברינו. השנה החליטה החברה להנציח את זכרם בדרך של משחק משותף וחברי, בדומה לשותפות החברית האמיתית, שהייתה לנו איתם. הרוח הספורטיבית, החברית והחיה, מבטאת באופן אמיתי את חסרונם של אנשים חיים, שאהבו לשמוח ככל אדם, גם מההנאות הפשוטות ביותר".
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, פנה למשפחות ולחברים של חללי הפיגוע ואמר, "מסורת המשחקים נמנית על פעילויות ההנצחה, שאנו מקיימים, בכדי שזכרם של חברינו ילווה אותנו כחלק בלתי נפרד משגרת החיים. ברצוני לחזק את ידיכם בהתמודדות הקשה עם השכול ולאחל לכם רק את הטוב ביותר".