אשדוד: טקס חלוקת תעודות הוקרה לעובדים המצטיינים ב-2007

יו"ר חברת נמל אשדוד ‏איריס שטרק: " ההצלחה שלנו היא הודות לעובדי הנמל שנרתמו לכך ולעובדים המצטיינים אשר עשו מעל ומעבר ומהווים את חוד החנית בהובלת הנמל בדרכו החדשה"


00:00 ,11.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

יו"ר חברת נמל אשדוד ‏איריס שטרק: "ההצלחה שלנו היא הודות לעובדי הנמל שנרתמו לכך ולעובדים המצטיינים אשר עשו מעל ומעבר ומהווים את חוד החנית בהובלת הנמל בדרכו החדשה"
 
חברת נמל אשדוד ערכה טקס חלוקת תעודות הוקרה לעובדי המצטיינים לשנת 2007 בהשתתפות מנכ"ל משרד התחבורה, רו"ח גדעון סיטרמן, יו"ר חברת נמל אשדוד, רו"ח איריס שטרק, מנכ"ל החברה, שוקי סגיס, ראש עיריית אשדוד, אינג' צבי צילקר, יו"ר המרחב בהסתדרות, חיים שייב, חברי הנהלה ועובדים.
 
טקס זה הוא חלק מתהליך כולל שהחל עם הקמת החברה לעידוד מצוינות בקרב העובדים ולהוקיר את היחידים והצוותים המקדמים באופן מיוחד את חברת הנמל לקראת השגת יעדיה.
 
תהליך בחירת העובדים המצטיינים,שעוגן לאחרונה במסגרת נוהל חברה, כלל בחירה של כל סקטור בנמל בעובדיו המצטיינים ולאחר מכן התכנסה ועדה נמלית שבחרה את מצטייני הנמל מבין מצטייני הסקטורים.
 
בין העובדים המצטיינים, רפאל גולדשטיין ממחלקת ים, שרל פרץ ממחלקת תפעול, שלום טייב ממחלקת תפזורת, טובה דיגורקר ממחלקת כספים, אליהו מרסיאנו ממחלקת תפעול, רם שובל מיחידת מחשוב, ישי גבאי ממחלקת ציוד ומשה סויסה ממחלקת תפעול.
 
כאמור, בנוסף לעובדים המצטיינים בכל סקטור, ניתנו  שתי תעודות הוקרה על הצטיינות יתרה לשני עובדים מצטיינים נמליים: ישי גבאי ממחלקת ציוד ומשה סויסה ממחלקת תפעול. המצטיינים הנמליים ישתתפו בתחרות בחירת "העובד המצטיין" הארצית.
 
לדברי איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, "חברת נמל אשדוד מתבססת בראש ובראשונה על ההון האנושי שלה, כבסיס להצלחתה העסקית. רק מצוינות בשירות יכולה לשמר את ההצלחה ועל כן עלינו לעשות הכול כדי להיות זמינים וקשובים ללקוחות.
 
"בערב זה אנו מוקירים ומשבחים את מצטייני  החברה המהווים נדבך חשוב בבניית נמל יציב שהנו נכס לאומי למדינת ישראל. בעזרת שיתוף הפעולה ומצוינות העובדים הגענו להישגים רבים ונמשיך לעמוד ביעדים שנציב לעצמנו", הוסיפה שטרק.