אשדוד: הרמת כוסית על סיפון ה"סיאטל ברידג'"

משה מנו: הגעתה של אוניית המכולות החדישה בהפלגת הבכורה לנמל אשדוד מבטאת את האמון הרב שיש לחברת K-LINEבלקוחותיה בישראל


00:00 ,29.06.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

משה מנו: הגעתה של אוניית המכולות החדישה בהפלגת הבכורה לנמל אשדוד מבטאת את האמון הרב שיש לחברת K-LINE בלקוחותיה בישראל
 
חברת נמל אשדוד ערכה קבלת פנים והרמת כוסית חגיגית לצוות אוניית המכולות הגדולה והחדשה, סיאטל ברידג' של חברת K Line, שנבנתה ביפן, ויצאה לדרך רק לפני שבועיים. אורכה של האונייה החדישה מגיע ל-294 מטר והיא יכולה לשאת כ-6,350 מכולות.
 
בקבלת הפנים המסורתית, שעורכת חברת נמל אשדוד לאניות הפוקדות לראשונה את הנמל, השתתפו דרור ורד, נציג K Line; פיני סבח, בעלי חברת התובלה היבשתית מילניום; יהודה נניקשוילי, רמ"ח מכולות בחברת נמל אשדוד; מורן מנו, בנו של משה מנו, נשיא ובעלים של חברת מנו ספנות שהינה סוכנת האנייה בארץ, וקפטן האונייה.
 
משה מנו, הנשיא והבעלים של קבוצת מנו ספנות, ציין עם הגעת האונייה לאשדוד כי "הגעתה של אוניית המכולות החדישה והמשוכללת סיאטל ברידג' בהפלגת הבכורה לנמל אשדוד מבטאת את האמון הרב שיש לחברת K-Line בלקוחותיה בישראל".
 
לדברי משה מנו, חברת K Line רואה בנמלי ישראל יעד חשוב ומרכזי בקו החבר את המזרח הרחוק עם אירופה. "החברה עושה את כל הנדרש כדי לתת עדיפות לקו הזה ולהעניק ללקוחותיה שירות יעיל, מודרני ואמין", הוסיף משה מנו ובירך על הגעת האונייה החדישה לארץ.
 
בנוסף, השתתפו באירוע לקוחות נוספים מחברת פרידנזון וקריאף, ונציגי חברת הנמל מחטיבת הלקוחות, מחטיבת קשרי חוץ ומיחידות TOS ותכנון.