אשדוד: ביקור ראשי הנמל בעירייה לטובת חיזוק השת"פ

ראש עיריית אשדוד ציין את חשיבותו של נמל אשדוד לעיר אשדוד, ואת תרומתה הנרחבת של חברת הנמל לקהילה. יעקב רז: הנמל זה העיר והעיר זה הנמל


00:00 ,02.12.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

ראש עיריית אשדוד ציין את חשיבותו של נמל אשדוד לעיר אשדוד, ואת תרומתה הנרחבת של חברת הנמל לקהילה. יעקב רז: הנמל זה העיר והעיר זה הנמל
 
ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, אירח השבוע את ראשי הנהלת חברת נמל אשדוד ניצב בדימוס יעקב רז, יו"ר דירקטוריון החברה, שוקי סגיס, מנכ"ל החברה ויגאל בן זיקרי, סמנכ"ל דוברות ותקשורת תאגידית. מטרת המפגש היתה לחזק ולהעמיק את קשרי שיתוף הפעולה הפורה בין העירייה לחברת הנמל.
 
קבלת הפנים החלה בלשכת ראש העיר, ולאחר מכאן התקיימה ישיבה חגיגית של מועצת העיר במעמד ראש העיר, נבחרי הציבור והמנהלים בעיריית אשדוד. ראש עיריית אשדוד סקר את החזון העירוני בתחומי החינוך, התרבות, הספורט, הבריאות והחינוך הגבוה. בנוסף, ציין ראש העיר את חשיבותו של נמל אשדוד לעיר אשדוד, ואת תרומתה הנרחבת של חברת הנמל לקהילה.
 
ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, הוסיף כי "נמל אשדוד הוא העוגן הכלכלי המשמעותי למדינה ולעיר. תרומת החברה מתבטאת גם במישור התעסוקתי, באמצעות העסקת רבים מתושבי העיר בנמל ויצירת מקומות עבודה במהלך השנה, וגם באמצעות תרומה ישירה של הנהלת החברה ושל עובדיה לקידום פרויקטים חברתיים עירוניים ובתרומה לקהילה".
 
יעקב רז, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, ציין כי "הביקור בעיריית אשדוד והסיור ברחבי העיר היו מרתקים, וחשפו בפנינו פן נוסף של העיר שטרם זכינו להכיר. אנו שמחים על העמקת שיתוף הפעולה עם העירייה, ועם ד"ר לסרי העומד בראשה, ואני בטוח כי ביחד נקדם את נושאים החשובים גם לנמל אשדוד וגם לעיר. הלוא הנמל זה העיר והעיר זה הנמל. בשנים האחרונות שיתוף הפעולה עם העירייה היה מצוין והוא מתחזק כל הזמן. אנו בטוח שבשנים הבאות נמשיך לזכות לשיתוף פעולה יוצא מגדר הרגיל, ונציג הישגים מדהימים".
 
בתום הישיבה נערך לבכירי הנמל סיור עבודה של מספר שעות ברחבי העיר שכלל הסבר מפורט מפי ראש העיר אודות העשייה העירונית.