אס. טי. אנד טי. ותעבורה ביצעו פרוייקט מורכב עבור חברת החשמל

חברת אס. טי אנד טי. פרקה בנמל אשדוד יחידות במשקל עד 280 טון, עבור תחנת הכוח צפית. הציוד הובא לארץ, לתחנת הכוח של חברת חשמל, וכלל בתוכו את הגנרטור והטורבינה של תחנת הכוח. הציוד יוצר ע"י עבור חברת חשמל ע"י חברת General Electricמארה"ב והוטען בנמלי ארה"ב בחוף


00:00 ,02.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אס. טי אנד טי. פרקה בנמל אשדוד יחידות במשקל עד 280 טון, עבור תחנת הכוח צפית. הציוד הובא לארץ, לתחנת הכוח של חברת חשמל, וכלל בתוכו את הגנרטור והטורבינה של תחנת הכוח. הציוד יוצר ע"י עבור חברת חשמל ע"י חברת General Electricמארה"ב והוטען בנמלי ארה"ב בחוף המזרחי.
 
הציוד הכבד נפרק במסירה ישירה על עגלות הידראוליות מיוחדות של חברת תעבורה עם 12 סרנים כל אחד. בנוסף למשקל החריג של עד 280 טון ליחידה, המידות החריגות של עד 5 מטר ברוחב ובגובה דרשו הערכות מיוחדת עם ציוד הרמה והובלה מתאימים. המטען הובל ארצה על אוניה מתמחה עם 2 מנופים בעלי כושר הרמה של עד 400 טון ומעמס של 7,500 טון הדחק. סה"כ הביאה האוניה ארצה 220 יחידות מטען כולם לתחנת הכוח צפית.
 
חברת אס טי אנד טי המתמחה במתן פתרונות הובלה למטענים חריגים ומורכבים ביצעה את פריקת האוניה בנמל אשדוד. משם הועברו היחידות במשירה ישירה לחברת חשמל ע"י מר צביקה רובין מומחה בכיר בשינוע פרויקטים יבשתיים של חברת תעבורה.
 
מנכ"ל אס. טי. אנד טי. אמר בסיום הפרוייקט: "אנו גאים על ביצוע מוצלח של פרויקט יחודי זה. היום אפשר כבר להגיד שעם הנסיון המצטבר המשותף בין צוותי הנמל, חברת תעבורה, חברת חשמל וחברת אס. טי. אנד טי. בנינו צוות משותף מיומן ומנצח שמסוגל לטפל בכל סוג של מטען חריג ומסובך ביעילות ומקצועיות. עקב איומי השביתה המתרבים נעשה מאמץ כביר ע"י כל הצדדים המעורבים לסיים את העבודה בהקדם. וכך התאפשר לאונייה להפליג כבר אתמול, יום שלישי בלילה, דבר שחסך הפסדים יומים בעשרות אלפי דולרים".