אמא סוכנויות ים מאוגדות בע"מ מובילה סירות תחרותיות לנמל אשדוד

הסירות הן באורך ברוטו של 7.5 מטר, רוחב 2 מטר ובגובה של 1.90 מטר. המדובר במטען חריג שטופל על ידי חברת אמא ועל כך נתקבל מכתב תודה (הופנה לידי רב חובל אברהם יסעור בחברת אמא):


00:00 ,24.07.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א. נמסר כי 22 סירות באורך 24 רגל מסוג מלגס על שם השייט הנודע בודי מלגס שזכה בגביע האמריקאי, הגיעו אתמול לארץ, על גבי האניה CARMEL EXOTIC מס' הפלגה 215.
 
את הסירות הביאה לארץ, מנמל מרסיי, חברת אמא סוכנויות ים מאוגדות בע"מ בכדי לאפשר לצוות של TEAM ISRAEL להתאמן עליהן לקראת השתתפותם כמייצגי ישראל באליפות העולם בדגם זה.
 
הסירות הן באורך ברוטו של 7.5 מטר, רוחב 2 מטר ובגובה של 1.90 מטר.
 
המדובר במטען חריג שטופל על ידי חברת אמא ועל כך נתקבל מכתב תודה (הופנה לידי רב חובל אברהם יסעור בחברת אמא): "אנו מודים לך שוב מכל הלב על העזרה ותשומת הלב, כמו כן לאנשי AMA ספנות שמטפלים בנו בחום ואהדה. דבר שונה ויפה בנוף הכללי בו אנו חיים. בעזרת אנשים כמוך וכמוכם אנחנו מצליחים בתקופה קשה זו לעשות משהוא שהוא חלוצי, ונגד כל הסיכויים במדינת ישראל"לדברי גב' שלי אליאס, אחראית שרות לקוחות בחברת אמא סוכנויות ים מאוגדות בע"מ אין זו הפעם הראשונה שהחברה מעבירה סירות כאלה ואחרות עבור נבחרת ישראל הזוכה ליחס מיוחד על ידי החברה הן בטיפול המקצועי (בהיותן מטען חריג)  ובשרות והן במחיר האטרקטיבי.