איריס שטרק: גידול של 12% בתנועת כלל האוניות בנמל אשדוד

רו"ח איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד בועידת המנהלים של המי"ל: "אנו רואים את אסטרטגית הלקוח במרכז כיעד הראשון של הנמל בעידן הרפורמה"


00:00 ,27.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

רו"ח איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד בועידת המנהלים של המי"ל: "אנו רואים את אסטרטגית הלקוח במרכז כיעד הראשון של הנמל בעידן הרפורמה"
 
במושב "אוויר-ים-יבשה – תשתיות לעתיד יעיל יותר" תציג רו"ח איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, את "נמל איתן". את הרצאתה תציג שטרק ביום חמישי, 29.9.05, בגני התערוכה, ת"א.

לדברי שטרק, השקת "נמל איתן" מסמלת למעשה מעבר לעידן חדש, עידן כלכלי, עסקי, ומעל לכל – לעידן שבו הלקוח במרכז. חברת הנמל פועלת לבסס את יתרונה בשוק התחרותי על בסיס תפיסת עולם הרואה את הלקוח במרכז ומספקת שירות מקצועי, אמין ויעיל.
 
שטרק מציינת כי השיפורים שהונהגו בעבודת הנמל מאז יישום הרפורמה כמו גם פתיחת הרציפים החדשים, אפשרה להשיג שיפור של קיצור זמני המתנה של כלל האוניות ושל אוניות מכולה ב- 92% בממוצע בין החודשים מרץ לאוגוסט 2005.

בנוסף, נרשם גידול של 12% בתנועת כלל האוניות בנמל אשדוד, בתקופה שבין ינואר – אוגוסט 2005 לעומת תקופה מקבילה אשתקד.

לדבריה של רו"ח שטרק, השלמת פרויקט חיבור מסילת הרכבת ל"נמל איתן"' וקידום "הגשר היבשתי" שיחבר את נמל אילת ונמל אשדוד יגדילו את מעבר הסחורות וחומרי הגלם בין המזרח הרחוק ואירופה. אלה יאפשרו לנמל איתן לממש את הפוטנציאל ולהוות גורם תחרותי לנמלים מובילים באגן המזרחי של הים התיכון. 
 
מנכ"ל המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), יצחקי חן מסר: "המי"ל עובר בימים אלה הליך שינוי בתפיסה ובהתנהלותו כחברה בע"מ, כולנו יכולים ללמוד מהשינויים שחלו בנמל אשדוד שמובילים אותו להישגים ולהיותו, בעתיד, נמל מספר אחד במזרח התיכון".