אינטרמריטיים חוגגת חמש שנות פעילות

חברת אינטרמריטיים, הסוכנת הבלעדית של China Shipping בישראל, חגגה היום חמש שנים לכניסתה של חברת הספנות הסינית China Shipping לישראל; את הארוע כיבדו בנוכחותם שגריר סין בישראל ומ"מ רוה"מ ושר התמ"ת, אהוד אולמרט


00:00 ,06.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אינטרמריטיים, הסוכנת הבלעדית של China Shipping בישראל, חגגה היום חמש שנים לכניסתה של חברת הספנות הסינית China Shipping לישראל; את הארוע כיבדו בנוכחותם שגריר סין בישראל ומ"מ רוה"מ ושר התמ"ת, אהוד אולמרט
 
היום בשעות הצהריים ציינה אינטרמריטיים חמש שנים לכניסתה של חברת הספנות הסינית China Shipping. הארוע, שהתקיים במסעדת יוקו אונו ברמת גן, היה במעמד שגריר סין בישראל, מר Chen Yonglong, ומ"מ רוה"מ שר התעשייה המסחר והתקשורת, מר אהוד אולמרט ובנוכחות אורחים מכובדים רבים.
 
שגריר סין בישראל, מר Yonglong, הודה לנוכחים וציין את היחסים הטובים המתהווים בין המדינות. 
 
השר אולמרט הודה לנוכחים על שבאו לארוע. הוא הדגיש את הנסיון הטוב שיש לאנשי עסקים ישראלים בסין ולהיפך ושיבח את נציגי China Shipping, הממוקמת בעשריה הראשונה של חברות הספנות בעולם, על חלקה החשוב בהגברת פעילות הסחר בין המדינות ולמר קון, מנכ"ל אינטרמריטיים, על תרומתו לכך."סין היא הצרכן הגדול ביותר בעולם. זוהי ארץ דינמית עם אמביציות גדולות להתפתח. ישראל מעוניינת למצוא את המסדרון שבו נוכל להציע את מוצרינו לשוק הסיני". 
 אינטרמריטיים חוגגת חמש שנות פעילות
Capt. Hu Yong, נציגה בישראל של חברת הספנות הסינית, שיבח את פעילותה של אינטרמריטיים למיצוב China Shipping בקרב בעלי המטענים בשוק הישראלי. הוא ציין כי China Shipping רואה בישראל יעד אסטרטגי בפעילותה בים התיכון והיא מתכננת להרחיב את הפעילות הנוכחית בישראל ביחד עם חברת אינטרמריטיים. "ChinaShipping מתכוונת גם להמשיך ולהגדיל את נתחי השוק שלה באזורי הסחר העיקריים בהם היא פועלת בישראל - קוי הסחר מ/אל ארה"ב ומ/אל המזרח הרחוק", הוסיף. 
 
איציק קון, מנכ"ל אינטרמריטיים, ציין כי במהלך חמש השנים למדה China Shippingלהכיר ביכולות, בפוטנציאל ובדרישות השוק הישראלי ואילו מהצד השני זכה השוק הישראלי להכיר ביכולות הלוגיסטיות המרשימות של ענק הספנות הסיני. "אין ספק כי שני הצדדים יצאו נשכרים מהקשר. אני משוכנע שיש עוד הרבה מה ללמוד ומה להציע ואני משוכנע עוד יותר שזה יבוא לתועלת בעלי המטענים בישראל". קון ציין כי לאינטרמריטיים כוונות להמשיך ולהרחיב את סל השרותים לבעלי המטענים בישראל. מנכ"ל אינטרמריטיים הדגיש את המחוייבות שיש לחברתו, באמצעות China Shipping, להציע שירות אמין ומהיר לקהל הלקוחות בישראל. הוא הודה לשגריר הסיני ולשר אולמרט על בואם לארוע ולקהל הלקוחות על האמון שהם מעניקים בחברתו.