אינטרמרטיים מציעה שירות שבועי חדש מ/אל נמלי יוון והאדריאטי

חברת הספנות הסינית China Shipping, באמצעות סוכנה בישראל חברת אינטרמריטיים, מציעה שירות יבוא/יצוא שבועי חדש, במשותף עם צים, לנמלי יוון/אדריאטי עם פקידה בנמלי קופר, וניס, טריאסט ופיראוס


00:00 ,16.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות הסינית China Shipping, באמצעות סוכנה בישראל חברת אינטרמריטיים, מציעה שירות יבוא/יצוא שבועי חדש, במשותף עם צים, לנמלי יוון/אדריאטי עם פקידה בנמלי קופר, וניס, טריאסט ופיראוס.
 
השירות ביבוא יתחיל באמצעות האניה Zim Italia הפלגה 053E, שתצא מנמל קופר ב- 23 במרץ ותגיע לחיפה ב- 30 לחודש. ביצוא, השירות של אינטרמריטיים ייחל עם האניה CSCL Qingdao הפלגה 060W שתצא מחיפה ב- 6 באפריל.
 
השירות החדש מ/אל נמלי יוון והאדריאטי יפעל במסגרת השירות ה- AMP המשותף של צים ו- China Shipping (הנקרא גם AMX2 על ידי החברה הסינית), והוא מפעיל 13 אניות מכולה בקיבולות הנעות בין 3300 ו- 4250 TEU ומקשר את נמלי אסיה עם נמלי הים התיכון והפאסיפיק. לאחרונה חברת China Shipping שינתה את מעמדה בקו זה, מחוכרת קיבולת לשותפה בקו באמצעות הכנסת האניה CSCL Qingdao שהיא בקיבולת של מעל ל- 4000 TEU.
 
אם עד עתה הציעה אינטרמריטיים שירות ישיר לנמלי המזרח הרחוק וצפון אמריקה, ביבוא וביצוא, באמצעות השירות המשותף, הרי שעם הרחבת שיתוף הפעולה בין חברות הספנות תציע אינטרמריטיים, בנוסף לשירות הישיר מ/אל המזרח הרחוק וצפון אמריקה, גם את השירות החדש מ/אל נמלי יוון והאדריאטי.