אוריאל לין פנה לרה"מ לזמן דיון דחוף בממשלה בשל האנרכיה בנמלים

אוריאל לין ציין כי העבודה בנמלים מצויה עדיין במצב של אנרכיה וההחלטה אם עובדי הנמלים יבצעו את עבודתם או שלא יבצעו, נתונה לשרירות ליבם של העובדים בלבד


00:00 ,10.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
לין: "ההחלטה אם עובדי הנמלים יבצעו את עבודתם או שלא יבצעו, נתונה לשרירות ליבם של העובדים בלבד"

נשיא איגוד לשכות המסחר שיגר הבוקר מכתב דחוף לרה"מ אריאל שרון, בו הוא קורא לכנס בדחיפות את מליאת הממשלה בכדי לשים סוף לאנרכיה בנמלים. אוריאל לין ציין כי העבודה בנמלים מצויה עדיין במצב של אנרכיה וההחלטה אם עובדי הנמלים יבצעו את עבודתם או שלא יבצעו, נתונה לשרירות ליבם של העובדים בלבד.

"לאמיתו של דבר אין יותר כל שליטה בנעשה. הגענו למצב שאין לו תקדים. העובדים אינם מקיימים צווים של בית משפט ומתעלמים מסיכומים שנעשו עם הגורמים המוסמכים המיצגים אותם. מבוצעת עבודה חלקית בלבד שגם היא משתנה עפ"י רצונם המשתנה של העובדים. גם לועדים הנבחרים שלהם אין יותר שליטה אמיתית", כתב לין.

כך אי אפשר יותר להמשיך, כתב לין והוסיף כי "אסור להפקיר את הכלכלה הישראלית לשאיפות האנוכיות חסרות המעצור של העובדים בנמלים המוכנים לגרום נזקים ללא גבול לכלכלת המדינה רק למען קדם אינטרסים אישיים שלהם".

נשיא איגוד לשכות המסחר סיים מכתבו בציינו כי בשלב זה על הממשלה כולה ליטול את האחריות ולנקוט בכל הצעדים האופרטיביים העומדים לרשותה כדי להחזיר את הנמלים לעבודה מלאה ובתפוקה מלאה.

הוא קרא לרה"מ לזמן דיון דחוף של מליאת הממשלה על מנת לקבל את ההחלטות הנחוצות.