אוניית הפחם "קאפ מור" של "מנו ספנות" העמיסה פחם בנמל פורט דרומונד שבקולומביה

ה"קאפ- מור" היא אוניית המטען הגדולה ביותר שפקדה את "פורט דרומונד". מחברת "מנו ספנות" נמסר כי אוניית הפחם הענקית "קאפ- מור" שבבעלותה וצוות האוניה זכו לשבחים רבים מהנהלת נמל דרומונד שבקולומביה על "יעילות ומקצוענות בהעמסת הפחם".


00:00 ,29.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
ה"קאפ- מור" היא אוניית המטען הגדולה ביותר שפקדה את "פורט דרומונד"

מחברת "מנו ספנות" נמסר כי אוניית הפחם הענקית "קאפ- מור" שבבעלותה וצוות האוניה זכו לשבחים רבים מהנהלת נמל דרומונד שבקולומביה על "יעילות ומקצוענות בהעמסת הפחם". בנמל פורט דרומונד מתבצעת העמסת הפחם באמצעות מנופים צפים. בדרך זו הועמסו 180,000 טון פחם על האוניה הישראלית עבור תחנות הכוח בארץ. משך ההפלגה מקולומביה לישראל כשלושה שבועות.

אוניית הפחם "קאפ מור" של "מנו ספנות" העמיסה פחם בנמל פורט דרומונד שבקולומביהבהודעת דואר אלקטרוני שנשלחה לחברת הפחם הישראלית ולמשרדי חברת "מנו ספנות" בחיפה, כותבים הקולומביאנים כי ה"קאפ- מור" היא אוניית המטען הגדולה ביותר שפקדה את "פורט דרומונד". הקולומביאנים מציינים כי היה זה עבורם "אירוע יוצא דופן" ובעיקר הם התרשמו מהמקצוענות של רב חובל האוניה והצוות.

האוניה "קאפ מור", במעמס של 200,000 טון, מותאמת להובלת מטען יבש וצובר וכן להובלת פחם ועופרות ברזל, אורכה 300 מטר ורוחבה 47.5 מטר והיא מסוגלת לעגון רק בנמלים שהוכשרו לכך. צוות האוניה כולל 23 קצינים וימאים. האוניה בבעלות משה מנו.