אוניית הנוסעים האיטלקית Costa Pacifica פקדה את נמל אשדוד

האונייה המפוארת אשר הושקה לפני מספר חודשים תפקוד את נמלי ישראל כל 11 יום וצפויים להגיע על סיפונה בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2010 כ-30 אלף תיירים


00:00 ,04.01.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

האונייה המפוארת אשר הושקה לפני מספר חודשים תפקוד את נמלי ישראל כל 11 יום וצפויים להגיע על סיפונה בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2010 כ-30 אלף תיירים
 
חברת נמל אשדוד ערכה אתמול (יום א') קבלת פנים חגיגית לאניית הנוסעים הגדולה Costa Pacifica, במסגרת אירוע לציון עגינת הבכורה של האנייה, במעמד רב החובל של האנייה, קפטן Giardina Ignazio ובהשתתפות הנהלת חברת נמל אשדוד. יצוין כי בשנים האחרונות חל גידול משמעותי במספר הנוסעים הפוקדים את נמל אשדוד. 
 
האונייה המפוארת, שהושקה לפני מספר חודשים, הגיעה לנמל אשדוד כשעל סיפונה כ-3,500 נוסעים ו-1,100 אנשי צוות. באוניה 17 סיפונים מהם 14 סיפוני אירוח הנפרסים לאורך 300 מטר. במסגרת עיצוב האנייה, בחר האדריכל הנודע ג'וזף פרקוס במוסיקה כמוטיב העיקרי, שסיפק את ההשראה לעיצוב הפנים של האונייה.
 
בין האטרקציות על האונייה: אולם תיאטרון, אוסף אמנות המורכב מ-308 יצירות אומנות מקוריות ו-592 רפרודוקציות, הפקת דיסק אישי באולפן הקלטות, ספא ושתי בריכות מקורות בתקרת זכוכית.
 
לדברי ניצב (בדימוס) יעקב רז, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, "במהלך החודשים האחרונים אנו עדים לגידול משמעותי במספר אניות הנוסעים הפוקדות את נמל אשדוד. חברת הנמל מקדמת בברכה את התיירות הנכנסת והיוצאת מישראל דרך נמלי הים ומזמינה את ציבור הנוסעים ליהנות מהשירותים שמעניק הנמל ומטרמינל הנוסעים המתקדם המצוי בנמל".
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, ציין כי "במהלך החודשים האחרונים פקדו את נמל אשדוד קווים חדשים של אניות נוסעים בינלאומיות. נמשיך לייעל את יציאת הישראלים מהארץ ולשפר את חווית ההפלגה לציבור הנוסעים".
 
את האנייה מייצגת בישראל חברת "מד קרוזס בע"מ", נציגתה הבלעדית של חברת השייט המובילה באירופה Costa Crociere. לדברי ענת סמובסקי, מנכ"ל חברת מד קרוזס, "האונייה קוסטה פסיפיקה תפקוד את נמלי ישראל כל 11 יום וצפויים להגיע על סיפונה בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2010 כ-30 אלף תיירים. התיירים ירדו לסיורים בירושלים מצדה וים המלח ויהיה כיף גדול לראות אלפי תיירים מטיילים בישראל".