אוניות הקרוזים שבות לחיפה ולאשדוד

אוניות תענוגות של חברת סלבריטי קרוזס ושל חברת רויאל קאריביאן תעגונה בנמלי ישראל במהלך אוגוסט עד נובמבר במסגרת סדרת הפלגות באזור


00:00 ,04.08.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

אוניות תענוגות של חברת סלבריטי קרוזס ושל חברת רויאל קאריביאן תעגונה בנמלי ישראל במהלך אוגוסט עד נובמבר במסגרת סדרת הפלגות באזור
 
חברת סלבריטי קרוזס וחברת אחות שלה, רויאל קאריביאן, תקיימנה לראשונה מזה שנים סדרה של הפלגות במהלך החודשים אוגוסט עד נובמבר 2009 אשר תעגונה בנמל אשדוד וחיפה.
 
האוניה סלבריטי אקווינוקס, אשר הפלגת הבכורה שלה נערכה בשבוע שעבר, תקיים סדרת הפלגות של 13-14 לילות במהלך חודש אוקטובר 2009, תחת הכותרת "Ancient Empires", אשר במסגרתה תעגון האונייה בין היתר גם בנמלי חיפה ואשדוד בישראל.
 
סלבריטי אקווינוקס (Celebrity Equinox) הצטרפה, כאמור, לצי האוניות של חברת סלבריטי קרוזס שבשבוע שעבר. האונייה, במשקל של 122 אלף טון, מיועדת לארח על סיפונה 2,850 נוסעים, והיא כוללת כ-1,250 אנשי צוות.
 
מחברת סנורמה שירותי תיירות נמסר כי נוסעים אשר יפליגו בסלבריטי אקווינוקס ייהנו מחוויה של "אתר נופש" בים, באמצעות קאנטרי-קלאב של יותר מ-2 דונמים ומחדרים יוקרתיים, גדולים וחדשניים, אשר בהם גם מערכת בידור דיגיטלית, חדרי אמבטיה גדולים יותר, מקום אחסון רב יותר מתחת למיטות ועוד.
 
אף חברת רויאל קאריביין, שהינה חברת אחות של סלבריטי קרוזס, תקיים לראשונה מזה שנים סדרה של 9 הפלגות במהלך חודשים אוגוסט עד נובמבר 2009, שתעגונה בנמלי אשדוד וחיפה.