אוניות הנוסעים של "מנו ספנות" שבות לנמל חיפה

החל מאתמול עוגנות האוניות "רויאל איריס" ו"איריס" בנמל חיפה לאחר כחודש ימים שבהם הפליגו מנמל אשדוד. משה מנו : סימן נוסף לחזרה לשגרה


00:00 ,21.08.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החל מאתמול עוגנות האוניות "רויאל איריס" ו"איריס" בנמל חיפה לאחר כחודש ימים שבהם הפליגו מנמל אשדוד. משה מנו : סימן נוסף לחזרה לשגרה
 
אחרי כמעט חודש ימים, שבהם הפליגו אוניות הפאר מנמל אשדוד, חזרו אתמול (20.8.06) אוניות הנוסעים של חברת "מנו ספנות" לפקוד את נמל חיפה ותנועת הישראלים היוצאים והחוזרים בהפלגות נופש, עוברת שוב באולם הנוסעים של נמל חיפה.
 
ביום ראשון בבוקר הגיעו לנמל חיפה האוניות "רויאל איריס" וה"איריס" עם מאות נוסעים שיחזרו משייט בים התיכון ובשעות הצהרים יצאו האוניות לשייט של 4 לילות למרמריס, רודוס ואגיוס ניקולאוס שבכרתים.
 
כזכור, בזמן הלחימה הורה פיקוד העורף לסגור את נמל חיפה לתנועת אוניות. חברת "מנו ספנות" הפנתה את אוניותיה לנמל אשדוד והמשיכה בכל מהלך החודש האחרון, להפעיל את האוניות על פי לוחות הזמנים, כאשר לרשות המפליגים מאזור הצפון, העמידה החברה שירותי הסעות מחיפה לאשדוד וחזרה.
 
"אנחנו מודים להנהלת נמל אשדוד על השירות שהעניקה לאוניות ולנוסעים ושמחים לחזור לנמל הבית שלנו בחיפה" אמר משה מנו, נשיא קבוצת "מנו ספנות" שרואה בצעד זה "סימן נוסף שהמדינה חזרה לשגרת החיים הרגילה".
 
משה מנו סבור כי תהיה "עלייה משמעותית ביציאת ישראלים לחו"ל בחודש הקרוב ובתקופת החגים, כולל בהפלגות נופש". לדבריו, כמה גורמים ישפיעו על נהירת הישראלים לחו"ל: "אנשים שביטלו את חופשתם בגלל המלחמה יבקשו לפצות את עצמם. משפחות שסבלו מהמתח ובעיקר תושבי הצפון יחפשו דרך להתרענן ומשפחות ירצו להוציא את ילדיהם לחופשה שנגזלה מהם בשל המלחמה".
 
לוח ההפלגות של החברה מציע בשבועות הקרובים עשרות הפלגות ליעדים שונים בים התיכון, הפלגות לזוגות ולמשפחות ."המחירים של הפלגות וחבילות נופש בחודש ספטמבר נמוכים בדרך כלל מאלה שבאוגוסט וכך יהיה גם השנה. לכן, הפלגת נופש עכשיו, במחירים של כ-60 דולר ביום, כולל כל הארוחות והמסים, זו ההצעה הטובה ביותר שניתן לקבל בשוק הנופשונים בחו"ל", אומר משה מנו.