אוניה ראשונה של חברת China shipping עגנה בנמל אשדוד

האוניה, בת 4250 TEU, הינה הראשונה מבין האוניות שיפקדו את נמל אשדוד אחת לשבוע במסגרת קו הסחר הימי סובב עולם AMAX, קו הנחשב לאחד הקווים החשובים בתחום הספנות. קו זה מציע, לראשונה בישראל, קו סחר ימי ישיר בין נמלי המזרח הרחוק ובין נמל אשדוד וארה"ב


00:00 ,09.10.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

אוניה זו היא הראשונה מבין האוניות החדשות שיפקדו את נמל אשדוד אחת לשבוע במסגרת קו הסחר הימי סובב עולם AMAX
 
אוניה ראשונה של חברת הספנות China shipping עגנה ביום ה האחרון בנמל אשדוד ובכך ציינה את תחילתו של שיתוף פעולה אסטרטגי בין החברה הסינית לבין נמל אשדוד. האוניה, בת 4250 TEU, הינה הראשונה מבין האוניות שיפקדו את נמל אשדוד אחת לשבוע במסגרת קו הסחר הימי סובב עולם AMAX, קו הנחשב לאחד הקווים החשובים בתחום הספנות. קו זה מציע, לראשונה בישראל, קו סחר ימי ישיר בין נמלי המזרח הרחוק ובין נמל אשדוד וארה"ב.
 
לדברי איציק קון, נציג חברת צ'יינה שיפינג בישראל, "כניסת האוניה הראשונה לנמל אשדוד מסמלת את תחילתו של שיתוף פעולה פורה בין חברת צ'יינה שיפינג לחברת נמל אשדוד. אנו רואים בשיתוף הפעולה זה מסד לבניית מערך פעילות לטווח ארוך".
 
לדברי איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, כניסת האוניה הראשונה של צ'יינה שיפינג לנמל אשדוד עם תחילת השנה החדשה מסמלת את תחילתו של שיתוף הפעולה האסטרטגי שנרקם בין חברת נמל אשדוד לצ'יינה שיפינג, שעתיד להפוך את נמל אשדוד לציר המחבר את המזרח הרחוק לארה"ב ולנמל שיטעון, המשרת את האגן המזרחי של הים התיכון ואת נמלי האזור".