אודי אנג'ל- יו"ר מועצת המנהלים של צים פורש מתפקידו

לאחר שש שנות פעילות כיו"ר מועצת המנהלים של צים, פורש אודי אנג'ל מתפקידו אך ימשיך לכהן כחבר פעיל במועצת המנהלים של צים וישמש יו"ר הועד המנהל של החברה; עידן עופר, יו"ר החברה לישראל יתמנה ליו"ר צים


00:00 ,13.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

אודי אנג'ל ימשיך בתפקידו כחבר פעיל במועצת המנהלים של צים וישמש יו"ר הועד המנהל של החברה; עידן עופר, יו"ר  החברה לישראל יתמנה ליו"ר צים; אודי אנג'ל פורש בשל רצונו להתמסר לתפקידו כמנכ"ל אחים עופר ספנות, החברה הפרטית הנמצאת  בשליטת  קבוצת סמי עופר ואודי אנג'ל.
 
אודי אנג'ל, יו"ר מועצת המנהלים של צים הודיע הבוקר על פרישתו מתפקידו, לאחר שש שנות פעילות בתפקיד. בכוונתו להתמסר לתפקידו כמנכ"ל אחים עופר ספנות, חברה הנמצאת בשליטתו של אנג'ל ובשליטת קבוצת סמי עופר.
 
אנג'ל, יו"ר צים היוצא, שלח היום מכתב לחברי דירקטוריון החברה לישראל, חברי דירקטוריון צים, מנהלי ועובדי צים. הוא כתב : "אני מסיים היום תקופה של כ- 6 שנים שנים בתפקיד יושב ראש הדירקטוריון של חברת צים. כאשר לקחתי על עצמי תפקידי זה כנציג משפחת עופר, היה זה תפקיד שהתווסף לעיסוקי המורכבים האחרים במסגרת הקבוצה. עד מהרה הסתבר לי שצים מהווה אתגר שוחק ותובעני מעין כמוהו, ועיסוק זה הפך לעיסוקי העיקרי. היה ברור לי שיבוא יום, בו אצטרך לחזור להתפנות לעסקי הפרטיים בשותפות עם משפחת עופר. אני גאה ומאושר שהיתה לי הזכות להיות חלק מפעילות זו. הרגשתי תמיד שיש לי הרמוניה מלאה עם אנשי החברה, עמם חלקתי רגעים קשים ושמחות לבקרים, ותמיד ידעתי שיש על מי לסמוך".
 
אודי אנג'ל הוסיף: "ברצוני לאחל לעובדי החברה ולהנהלתה שנמשיך יחד לקדם את פיתוחה, שיגשוגה ותוצאותיה העיסקיות. אני מאחל ליו"ר  החדש, עידן עופר לבעלי המניות ולמנכ"ל החדש, דורון גודר הצלחה רבה מכל הלב. אין לי ספק שבניהולכם המוצלח, היסודות הטובים שיצקנו יחדיו, ישאו עוד הרבה קומות של עסקים נוספים וחשובים לחברה".
 
עידן עופר, יו"ר מועצת המנהלים של החברה לישראל  והנכנס של צים הודה היום בחום לאודי אנג'ל על 6 שנים חשובות בדרכה של החברה. עידן עופר הוסיף ואמר "לאודי אנג'ל זכויות רבות בפיתוחה ובשיגשוגה של צים כחברת הספנות מס 1 של ישראל וכאחת מחברות הספנות הגדולות בעולם, אני משוכנע כי כיו"ר הועד המנהל אודי אנג'ל ימשיך לתמוך בפיתוחה  של צים".
 
עידן עופר אמר היום: "כי אודי אנג'ל ביקש להקדיש מעתה את רוב זמנו לניהול אחים עופר ספנות החברה הפרטית המשותפת לו ולקבוצת סמי עופר".