אגף המכס יוזם מכרז לביצוע עבודות פריקה וטעינת מכולות במתקן השיקוף בנמל אשדוד

אגף המכס ומס ערך מוסף פירסם מכרז לטעינת ופריקת מכולות במתקן שיקוף המכולות החדש, בסמוך לנמל אשדוד. על פי המפרט הטכני שהוגש כנספח להצעה למכרז מצויין כי מדובר בפריקה והעמסה של עד ל- 13 מכולות ימיות, באורך 20 רגל או 40 רגל,


00:00 ,07.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
אגף המכס ומס ערך מוסף פירסם מכרז לטעינת ופריקת מכולות במתקן שיקוף המכולות החדש, בסמוך לנמל אשדוד.
 
על פי המפרט הטכני שהוגש כנספח להצעה למכרז מצויין כי מדובר בפריקה והעמסה של עד ל- 13 מכולות ימיות, באורך 20 רגל או 40 רגל, בו זמנית בכל שעתיים. כמות המכולות המצטברת ביום עבודה תיהיה כ- 50 מכולות. (המכס אינו מתחייב להעביר כמות זו לפריקה).

עוד מצויין כי על הקבלן שיזכה במכרז יוטל :
- פתיחת סגר המכולה, בפיקוח בודק המכס.
- הפעלת שתי מלגזות במקביל.
- פתיחת "שביל" בתוך המכולה עד לסופה ועד לקרקעיתה, בהתאם להנחיות הבודק. - ריקון כל המכולה או חלק ממנה ע"פ הנחיות בודק המכס.
- העברת טובין למשקף שעל גבי הרמפה באריזתם המקורית או על גבי משטחים של הקבלן, לפי הצורך.
- אריזה מחדש והמכלה.
- אריזתם והעמסתם של טובין שלא ניתן להחזירם למכולה ע"ג משאית. העברת טובין לאזור אחסנה מוגבל, ע"פ הנחיות בודק המכס. - נקיון שטח הרמפה בסוף כל משמרת.

עוד מצויין בנספח כי הקבלן יעסיק במקום צוות של 24 סבלים + 2 מלגזנים + אחראי משמרת. הקבלן יפעל בקצב של הכנת מכולה לבדיקה פיזית והמכלתה מחדש תוך שעתיים. הקבלן יתן שירות פריקה והעמסה ל- 13 מכולות במקביל.

בנוסף, הקבלן יבדוק וימדוד באופן פיזי את קצבי העבודה ויעמיד את מספר הפועלים הנדרש בכדי לעמוד בקצב הנ"ל, שיאפשר בדיקה פיזית של כ- 50 מכולות במשמרת. במידה והאגף יחליט על עבודה במשמרת נוספת או משמרות נוספות, הקבלן יספק צוותי עבודה נוספים ע"פ דרישות האגף.

לעיון בפרטי המכרז במלואו, ניתן להכנס לאתר אגף המכס בכתובת : http://www.mof.gov.il/customs/docs/mm10-2003.doc