א.מ.א הובילה טנק "פומה" לתערוכה בצרפת

במהלך השבוע שעבר טענה חברת סוכניות ים מאוגדות א.מ.א בע"מ, בנמל חיפה, משלוח מיוחד של טנק פומה שיצא להשתתף בתערוכת " Euro Satory‏ " שנערכת ב - Vilpainte‏ בצרפת. הטנק הועמס באוניה החדשה של חברת אגרסקו, Carmel Biotop,‏ שהצטרפה רק לאחרונה לשרות


00:00 ,24.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
יורם הופמן, מנכ"ל א.מ.א: "יש לנו את היכולות והתשתית האנושית המקצועית בכדי לתת פתרונות איכותיים לפרוייקטים לוגיסטיים מורכבים"

במהלך השבוע שעבר טענה חברת סוכניות ים מאוגדות א.מ.א בע"מ, בנמל חיפה, משלוח מיוחד של טנק פומה שיצא להשתתף בתערוכת " Euro Satory‏ " שנערכת ב - Vilpainte‏ בצרפת.

למרות התראה קצרה ביותר שנתקבלה ע"י משלחי/ספקי המטען, הצליחו בחברת א.מ.א לארגן את הציוד הנדרש להעמסת המשלוח המיוחד. הטנק הועמס באוניה החדשה של חברת אגרסקו, Carmel Biotop,‏ שהצטרפה רק לאחרונה לשרות בקו : חיפה / אשדוד / מרסיי / ולנסיה / גנואה - חיפה.

יורם הופמן, מנכ"ל סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א, אמר : "בהרבה מקרים, ניהול לוגיסטי ושינוע של מטענים חריגים מסוג זה, מגיעים לטיפולנו משום שאנו מתמחים בפרוייקטים ימיים ובפרוייקטים בעלי מורכבות לוגיסטית, בנוסף להובלה ה'שגרתית' במכולות. יש לנו את היכולות והתשתית האנושית המקצועית בכדי לתת פתרונות איכותיים לפרוייקטים לוגיסטיים מורכבים".

חברת אמא, הפועלת מזה 34 שנה כסוכן אוניות בישראל, מתמחה בהובלה של כלל סוגי המטענים באוניות רגילות ואוניות מתמחות.