א. ברסלר הישראלית ו- SMITS מהולנד זכו במכרז לאספקת תופסני מכולות בהיקף של 3 מיליון יורו

חברות א. ברסלר מישראל ו- SMITS מהולנד זכו במכרז רשות הנמלים לאספקת 56 תופסני מכולות ("ספרדרים") , בהיקף של כ-3 מיליון יורו. במכרז התמודדו שש חברות, חמש מהן חברות מחו"ל


00:00 ,21.01.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
עמוס רון : רכש זה מתבצע במסגרת תוכנית הצטיידות כוללת לנמלים , בהיקף של כ- 80 מיליון יורו, אשר תושלם עד סוף המחצית הראשונה של השנה

חברות א. ברסלר מישראל ו- SMITS מהולנד זכו במכרז רשות הנמלים לאספקת 56 תופסני מכולות ("ספרדרים") , בהיקף של כ-3 מיליון יורו. במכרז התמודדו שש חברות, חמש מהן חברות מחו"ל. התופסנים משמשים לשינוע מכולות באורך 20 רגל ו-40 רגל והינם בעלי כושר הרמה של 40 טון. הם מיועדים לנמלי אשדוד, חיפה ואילת וכן לרציף המכולות החדש בפרוייקט היובל, שם ישולבו במערך עגורני הגשר ועגורני השער החדשים .

עמוס רון, מנכ"ל רשות הנמלים מסר כי רכש זה מתבצע במסגרת תוכנית הצטיידות כוללת לנמלים , בהיקף של כ- 80 מיליון יורו, אשר תושלם עד סוף המחצית הראשונה של השנה . במסגרת תוכנית זו יצויידו הנמלים בציוד טכנולוגי מתקדם שיתן מענה טוב יותר לצרכי הלקוחות וישפר את השירות.

חברת SMITS תספק לרשות הנמלים 33 תופסני מכולות בהיקף של כ- 1.8 מיליון יורו. חברת א.ברסלר תספק לרשות 23 תופסני מכולות בהיקף של 1.2 מיליון יורו.

עמיר ברסלר, מנכ"ל א. ברסלר, מסר כי בנוסף תספק החברה 10 תופסני מכולות לחברת KCI (בשמה המלא: Konecranes Corporation) מפינלנד, המספקת לרשות הנמלים את עגורני השער לפרויקט היובל. התופסנים יישלחו למתקני KCI באירופה שם ישמשו לבדיקות הקבלה של העגורנים. המשלוח הראשון צפוי לצאת בימים אלה. "אנו רואים בפרוייקט זה צעד ראשון לשיתוף פעולה בינינו ליצרני מנופים מובילים בעולם", אומר עמיר ברסלר.

החברה החיפאית א. ברסלר הינה בבעלות פרטית, הוקמה ב-1947 ומתמחה באספקת ציוד הרמה לנמלים. התופסנים הינם פרי פיתוח וייצור מקומי ומשמשים את נמלי ישראל מתחילת שנות ה-80.

"הזכייה בפרוייקט - מול החברות המובילות בעולם – מלמדת כי עדיין לא נס ליחה של התעשייה הישראלית גם בענפים מסורתיים", אומר עמיר ברסלר. בימים אלה נמצאת החברה במגעים עם יצרני ציוד הרמה מחו"ל לצורך אספקת שירותי תחזוקה בישראל, תחום בו צברה ניסיון רב.