א. ארנסון זכתה במכרז לביצוע עבודות תשתית ופיתוח בפרוייקט היובל בנמל אשדוד

חברת א. ארנסון זכתה במכרז של רשות הנמלים והרכבות לביצוע עבודות תשתית ופיתוח שטח לפרויקט היובל בנמל אשדוד , בהיקף של כ- 175 מיליון ש"ח. מנכ"ל רשות הנמלים והרכבות, עמוס רון, אמר כי נמל היובל נועד לענות על הגידול הצפוי בתנועת המטענים ולשפר את רמת השירות למשת


00:00 ,14.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
רשות הנמלים והרכבות: חברת א.ארנסון זכתה במכרז הרשות לביצוע עבודות תשתית ופיתוח שטח בפרוייקט היובל בנמל אשדוד בהיקף של 175 מיליון ש"ח

חברת א. ארנסון זכתה במכרז של רשות הנמלים והרכבות לביצוע עבודות תשתית ופיתוח שטח לפרויקט היובל בנמל אשדוד , בהיקף של כ- 175 מיליון ש"ח. מנכ"ל רשות הנמלים והרכבות, עמוס רון, אמר כי נמל היובל נועד לענות על הגידול הצפוי בתנועת המטענים ולשפר את רמת השירות למשתמשים בהובלה הימית. לדבריו, עבודות תשתית אלה נועדו בין השאר לאפשר הרכבה של ציוד מתקדם לפריקת מטענים ותיפעולו. רון מסר כי למרות העיכובים שהיו בעבר בבניית שובר הגלים והרציפים , עבודות התשתית בהן זכתה א. ארנסון יבוצעו על פי לוח הזמנים המקורי.

העבודות במכרז זה כוללות - עבודות תשתית, הקמת מסעות, עבודות בטון עבור מסלולים למנופי שער, מסילות ברזל בתוך הנמל, שוחות חשמל, בסיסים לעמודי תאורה, הנחת כבלי חשמל, הקמת מערכות מים, כיבוי אש וביוב, קונסטרוקציות פלדה לגשרי קירור, ועבודות נוספות.

פרויקט נמל היובל המוקם בימים אלה באשדוד כולל את המרכיבים הבאים: הארכת שובר הגלים באורך של 1,150 מטר, בניית רציפים באורך של כ- 2 ק"מ , פיתוח שטחים בהיקף של 1,500 דונם, הקמת שער מודרני ממוחשב וקליטת ציוד מתקדם לפריקת מתקנים. היקף ההשקעה בפרויקט נמל היובל נאמד בכ- 2.9 מיליארד ש"ח.