Yang Ming שבה לפקוד ישירות את ישראל

לאחר מספר שנים בהם פסחו אניות הקו של Yang Mingישירות את נמלי ישראל, הן חוזרות בקו ישיר ושבועי המקשר ביבוא את נמלי סינגפור והונג קונג עם אשדוד ומשם לנמלי תורכיה ויוון. בקונמרט סוכני אניה, הנציגה הישראלית, מגלים אופטימיות רבה


00:00 ,29.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר מספר שנים בהם פסחו אניות הקו של Yang Ming ישירות את נמלי ישראל, הן חוזרות בקו ישיר ושבועי המקשר ביבוא את נמלי סינגפור והונג קונג עם אשדוד ומשם לנמלי תורכיה ויוון. בקונמרט סוכני אניה, הנציגה הישראלית, מגלים אופטימיות רבה
 
ב- 13 לדצמבר יירשם עוד פרק חשוב בספנות הישראלית. האניה YM Ocean הפלגה 647W תפקוד את נמל אשדוד כשעל סיפונה מאות מכולות המיועדות לשוק הישראלי. הפקידה באשדוד תציין מבחינת Yang Ming מהלך מחודש של קו פקידה ישיר ושבועי המקשר ביבוא את נמלי סינגפור והונג קונג עם אשדוד ומשם לנמלי תורכיה ויוון.
 
כאמור, האניה YM Ocean תצא מנמל סינגפור ב-1 בדצמבר והיא צפויה להגיע לנמל אשדוד לאחר 12 ימי הפלגה בלבד (13 דצמבר). בקונמרט סוכני אניה, נציגי Yang Ming בישראל, ציינו שנכון לעכשיו יועמסו על אניות הקו הישיר החדש מכולות לנמל אשדוד בלבד. המכולות החיפאיות תגענה לישראל, באותה תדירות, דרך נמל פורט סעיד.
 
למעשה מדובר בקו שירות שבועי חדש (ADX NEW) שיפעיל שש אניות מכולה בקיבולת ממוצעת של 2000-2200 TEU (מתוכן, ארבע אניות של Yang Ming). הקו יקשר ביבוא את נמלי הונג קונג וסינגפור ישירות עם נמל אשדוד וביצוא מאשדוד לנמלי הידרפשה (יומיים הפלגה), איסטנבול (3 ימי הפלגה) ,סלוניקי (5 ימי הפלגה) ואיזמיר (6 ימי הפלגה). הסבב יסתיים כאשר מאיזמיר האניות תחזורנה לסינגפור (20 ימי הפלגה מאשדוד).
 
"השירות הישיר החדש הוא פרי מאמצים רבים שהשקיעה הנהלת קונמרט להוכיח להנהלת Yang Ming שיש בהחלט הצדקה להציע שירות ישיר לשוק הישראלי ההולך ומתפתח משנה לשנה", אמר הבוקר עירא ארנון מחברת קונמרט בסיפוק רב.
 
חברת Yang Ming מדורגת במקום ה- 16 על פי דירוג חברות הספנות הגדולות בעולם. לרשותה עומדות 81 אניות מכולה עם סך קיבולת של 222 אלף TEU. בשנים הקרובות צפוייה החברה לטפס במעלה הדירוג לאחר שתצטייד ב- 23 אניות מכולה נוספות שיוסיפו קיבולת של 110 אלף TEU, לסך כולל של 332 אלף TEU.