Yang Ming מובילה ללא תשלום ציוד עזרה והצלה לאזורים שנפגעו מהצונאמי

בכדי להקל על עבודות ההצלה, הוחלט בחברת הספנות Yang Ming לאפשר הובלת ציוד עזרה והצלה לאזורי האסון, ללא תשלום. לצורך כך, העמידה החברה את קווי הספנות המהירים והבינלאומיים שלה לרשות כל ארגוני הסיוע והצדקה המאושרים על ידי השלטונות באזורים אלו


00:00 ,04.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות Yang Ming העמידה את קווי הספנות המהירים והבינלאומיים שלה לרשות כל ארגוני הסיוע והצדקה המאושרים על ידי השלטונות באזורים אלו
 
רעידת האדמה המחרידה בגובה 9 בסולם ריכטר הרעידה את אזור דרום אסיה וגרמה לגלי צונאמי גבוהים שהרסו את אזורי החופים בהרבה מארצות אסיה, הרגו ופצעו עשרות אלפי אנשים. קציר הדמים עדיין עולה ומליוני אנשים הפכו בן לילה למחוסרי כל וללא אמצעי מחיה מינימלים שיאפשרו להם לשרוד.
 
בכדי להקל על עבודות ההצלה, הוחלט בחברת הספנות Yang Ming לאפשר הובלת ציוד עזרה והצלה לאזורי האסון, ללא תשלום. לצורך כך, העמידה החברה את קווי הספנות המהירים והבינלאומיים שלה לרשות כל ארגוני הסיוע והצדקה המאושרים על ידי השלטונות באזורים אלו.
 
על כן, Yang Ming תוביל ציוד וסחורות מכל נמלי הפקידה של Yang Ming אל אזורי האסון, ללא גביית דמי הובלה. Yang Ming כבר החלה בהובלה, ללא תשלום, לאזורי האסון וההובלה תימשך לפחות חודש ימים. עוד הוחלט כי החברה תאריך את תקופת המשלוחים הללו מעבר לכך, באם יהיה צורך בכך.
 
השרותים הניתנים חינם, כוללים משלוח של סחורות מנמלי הפקידה הבינלאומיים של Yang Ming אל נמלי הפקידה בנמלי דרום אסיה, ובכללן נמלי Singapore, Port Kelang (Malaysia), Colombo (Sri Lanka), Jakarta (Indonesia), Surabaya (Indonesia) , Bangkok (Thailand) , Laem Chabang (Thailand).
 
ב- Yang Ming הוחלט להעניק לציוד ההצלה ולמשלוחי העזרה עדיפות עליונה.
 
חברת Yang Ming מטיוואן הינה חברת ספנות מהמובילות בעולם. לרשותה כ- 73 אניות מכולה, מיכליות פחם, מיכליות ואניות צובר. החברה מיוצגת בישראל על ידי חברת קונמרט בע"מ.