Yang Ming בונה אוניות חדשות בטייוואן

חברת הספנות Yang Ming מפרסמת בהודעה לעתונות מטעמה כי בהתייחסות למדיניות השלטונות לבניית אוניות במספנות מקומיות, Yang Ming חתמה על חוזה עם ה- China Shipbuilding Corporation לבניית שתי אוניות קונטיינר בעלות קיבולת של 5,500 TEU.


00:00 ,30.06.2002 מאת: מערכת פורט2פורט

 

חברת הספנות Yang Ming מפרסמת בהודעה לעתונות מטעמה כי בהתייחסות למדיניות השלטונות לבניית אוניות במספנות מקומיות, Yang Ming חתמה על חוזה עם ה-  China Shipbuilding Corporation לבניית שתי אוניות קונטיינר בעלות קיבולת של 5,500 TEU.
 
ההסכם נחתם במשרדי החברה ב- Kaohsiung ב- 18 ליוני 2002 ע"י קבוצת החברות של Yang Ming. עם החתימה על חוזה זה Yang Ming מביעה את רצונה לתמוך במדיניות הממשלתית לחזק את הפעילות הכלכלית של טייוואן.
 
שתי האוניות יצטרפו לצי המילניום של Yang Ming והן יהיו בעלות ספציפיקציות זהות לשבע אוניות קונטיינר מסוג post-Panamax אחרות אשר כבר משרתות בקווי הסחר של Yang Ming.
 
הנתונים של שתי האוניות החדשות מדברים על אוניות שישייטו במהירות מקסימאלית של 26 קשר ובעלות קיבולת של 400 יחידות קונטיינרים לקרור של  '40. המסירה אמורה להתבצע באפריל ויוני שנת 2004, כך שהחברה תוכל להציע שרות מהיר וטוב יותר בשינוע מטענים ללקוחות. יתר על כן, חברת Yang Ming בנתה והחכירה עוד שתי אוניות קונטיינר ממספנות ביפן בנובמבר 2001, ולדברי החברה כאשר כל האוניות המוזמנות יצטרפו לצי יהיה לחברה קיבולת כללית של 115,500 TEU באוניות קונטיינר להציע ללקוחות. 
 
ההסכם נחתם ב- 18 ליוני 2002, ע"י מרDavid Liu  נשיאAll Oceans Transportation, Inc.  וגם סגן נשיא Yang Ming וע"י מר Chiang Yuan-Chang נשיא ה- China Shipbuilding Corporation.
 
חברת Yang Ming מיוצגת בישראל על ידי חברת קונמרט בע"מ.