SCI פותחת קו ספנות ישיר מהודו לישראל

השירות יפעל בין נמלי Nhava Sheva, Mundra בהפלגות ישירות לנמל אילת. חברת הספנות ההודית הלאומית תפעיל שתי אוניות מכולה בתדירות של 12 יום כאשר ההפלגה הראשונה תצא ב-2 בפברואר


00:00 ,12.01.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

השירות יפעל בין נמלי Nhava Sheva, Mundra בהפלגות ישירות לנמל אילת. חברת הספנות ההודית הלאומית תפעיל שתי אוניות מכולה בתדירות של 12 יום כארש ההפלגה הראשונה תצא ב-2 בפברואר
 
חברת הספנות ההודית הלאומית (SCI), המיוצגת בישראל על ידי סוכנות טירן שיפינג (1997) בע"מ, הודיעה על השקת שירות חדש וישיר בין הודו וישראל. השירות החדש, אשר יפעיל שתי אניות מכולה בתדירות אחת ל-12 ימים, יפקוד את נמלי Nhava Sheva ו-Mundra בהפלגות ישירות לנמל אילת (משך הפלגה 12 ימים).
 
ההפלגה הראשונה במסגרת השירות תצא מנמל Nhava Sheva ב-2 בפברואר וצפויה להגיע לישראל ב-14 בפברואר כאשר המטענים יהיו מוכנים לשחרור במקום היעד כעבור שני ימי עסקים.
 
נמלי החוף המזרחי של הודו ( Tuticorin, Chennai, Calcutta, Colombo) יחוברו לשירות החדש באמצעות שטעון בנמל Nhava Sheva.
 
מסוכנות טירן ציינו כי זהו השירות הישיר היחיד המחבר את הודו לישראל ובחזרה, דבר המבטיח אמינות מירבית בהגעת המטען. השירות ייתן פתרון הולם למטענים מיוחדים המחייבים הפלגה ישירה וכמו כן מטעני פרוייקט גם אם הם לא מתאימים למכולות, זאת בנוסף למכולות מטען מסחרי רגיל.
 
מסוכנות טירן נמסר כי ההפלגה מאילת להודו תהיה ישירה ללא עצירות ביניים, ותהווה פתרון הולם ליצוא הישראלי להודו הדורש הפלגות ישירות. שטרי המטען אשר יונפקו בקו זה יעמדו בכל הקריטריונים הנדרשים מדגל הודי. מסוכנות טירן נמסר עוד כי חברת SCI מעמידה אניות גדולות לטובת השירות כך שמשקל המכולה לא יהווה בעיה וכמו כן מספר המכולות למשלוח לא יהווה כל בעיה.
 
מסוכנות טירן נמסר עוד כי מנמל אילת המטענים יובלו צפונה על חשבון הקו וכי הלקוחות יוכלו לקבל שטר מטען אילת עם פיצוי עבור הובלה יבשתית או שטר מטען אשדוד או חיפה (המטענים יובלו על חשבון הקו למסופים העורפיים בנמלים אלה). פריקת הסחורה באילת אמורה להעניק ללקוחות יתרונות וגמישות אותם ניתן יהיה לברר עם סוכני SCI בישראל.