P&O Nedlloyd תסיים בסוף מאי 2004 את פעילותה בקונפרנס EMTA
חברת P&O Nedlloyd קיבלה החלטה עקרונית שלפיה, במסגרת שינויים גלובליים בקווים השונים הפעילים באזורי הסחר בעולם, יסתיים השירות הישיר בין נמלי צפון אירופה לבין נמלי מזרח הים התיכון
00:00 ,09.12.2003
חיים אביעוז, מנכ"ל טירן שיפינג איג'נסיס: "לטירן יש מחוייבות עמוקה לקהל לקוחותינו הנאמן ועל כן אנו נדאג למצוא חלופות ראויות ונספק שירות חלופי בקו לצפון אירופה"
חברת P&O Nedlloyd קיבלה החלטה עקרונית שלפיה, במסגרת שינויים גלובליים בקווים השונים הפעילים באזורי הסחר בעולם, יסתיים השירות הישיר בין נמלי צפון אירופה לבין נמלי מזרח הים התיכון. כך שחברת P&O Nedlloyd שיגרה בתחילת השבוע מכתב בנושא אל שאר שותפיה בשירות ה- JOS (בשמו המלא: Joint Operation Service), הכוללים את צים, ישקונט ואלרמן.
במכתב שנשלח בראשית החודש, מצויין כי החל מסוף מאי 2004 תסיים החברה את השירות הישיר בין נמלי צפון אירופה לבין נמלי מזרח הים התיכון, כשביניהם כלולים גם נמלי ישראל. המשמעות המעשית של הדבר היא כי P&O Nedlloyd תפרוש מקונפרנס EMTA. הסיבה לפרישתה של החברה מהקונפרנס היא בעיקרה מההתייקרויות בעלויות ההפעלה של האניות בקו.
מר חיים אביעוז, מנכ"ל חברת טירן שיפינג איג'נסיס, המייצגת בישראל את P&O Nedlloyd, מציין כי נבדקות חלופות שונות בכדי להמשיך ולשרת את השוק הישראלי. "לטירן יש מחוייבות עמוקה לקהל לקוחותינו הנאמן ועל כן אנו נדאג למצוא חלופות ראויות ונספק שירות חלופי בקו לצפון אירופה", הוסיף.
מר אביעוז הדגיש כי מדובר בהחלטה שנתקבלה בצמרת הניהולית של P&O Nedlloyd המשפיעה על כלל נמלי האזור ולאו דוקא רק על נמלי ישראל, וזאת למרות כמויות המטען המרשימות שטירן משנעת בכל שנה, באזור סחר זה. לדבריו, חברת טירן ממשיכה לשרת בשירות ישיר את הקו לצפון אמריקה ובשרותי שטעון לכל העולם, באמצעות חברת P&O Nedlloyd ובאמצעות חברות ספנות אותן היא מייצגת.
חברת P&O Nedlloyd קיבלה החלטה עקרונית שלפיה, במסגרת שינויים גלובליים בקווים השונים הפעילים באזורי הסחר בעולם, יסתיים השירות הישיר בין נמלי צפון אירופה לבין נמלי מזרח הים התיכון. כך שחברת P&O Nedlloyd שיגרה בתחילת השבוע מכתב בנושא אל שאר שותפיה בשירות ה- JOS (בשמו המלא: Joint Operation Service), הכוללים את צים, ישקונט ואלרמן.
במכתב שנשלח בראשית החודש, מצויין כי החל מסוף מאי 2004 תסיים החברה את השירות הישיר בין נמלי צפון אירופה לבין נמלי מזרח הים התיכון, כשביניהם כלולים גם נמלי ישראל. המשמעות המעשית של הדבר היא כי P&O Nedlloyd תפרוש מקונפרנס EMTA. הסיבה לפרישתה של החברה מהקונפרנס היא בעיקרה מההתייקרויות בעלויות ההפעלה של האניות בקו.
מר חיים אביעוז, מנכ"ל חברת טירן שיפינג איג'נסיס, המייצגת בישראל את P&O Nedlloyd, מציין כי נבדקות חלופות שונות בכדי להמשיך ולשרת את השוק הישראלי. "לטירן יש מחוייבות עמוקה לקהל לקוחותינו הנאמן ועל כן אנו נדאג למצוא חלופות ראויות ונספק שירות חלופי בקו לצפון אירופה", הוסיף.
מר אביעוז הדגיש כי מדובר בהחלטה שנתקבלה בצמרת הניהולית של P&O Nedlloyd המשפיעה על כלל נמלי האזור ולאו דוקא רק על נמלי ישראל, וזאת למרות כמויות המטען המרשימות שטירן משנעת בכל שנה, באזור סחר זה. לדבריו, חברת טירן ממשיכה לשרת בשירות ישיר את הקו לצפון אמריקה ובשרותי שטעון לכל העולם, באמצעות חברת P&O Nedlloyd ובאמצעות חברות ספנות אותן היא מייצגת.
עשוי לעניין אותך
08.12.2003
ליברמן: כאלף עובדים חדשים נקלטו בענף התחבורה הציבורית בעקבות הרפורמה
08.12.2003
שר האוצר הבריטי: אפעל להסרת מגבלות האיחוד האירופאי על יצוא מישראל
08.12.2003
שרגא ברוש: "מחיר" התחזקות השקל - הפסד תמורות יצוא של כ-3 מיליארד שקלים בשנת 2003
08.12.2003
נמל אשדוד מקיים מכרז ל- 30 משרות של מנהלי עבודה
07.12.2003
חברת מריטה שיפינג מציינת חמש שנות פעילות
07.12.2003
DHL חידשה את טיסותיה לעיראק ואפגניסטן