OOCL - חברת הספנות הראשונה שקבלה אישורי SQE

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת הספנות OOCL, מודיעה החברה כי הינה חברת הספנות הראשונה שקבלה אישורי SQE - Safety Quality & Environmental Protection מטעם ה-The American Bureau of Shipping - ABS, עבור ביצועיה הספנותיים בהקשר לנושאי בטיחות, איכות והגנה על הסביבה


00:00 ,14.11.2002 מאת: מערכת פורט2פורט

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת הספנות OOCL, מודיעה החברה כי הינה חברת הספנות הראשונה שקבלה אישורי SQE - Safety Quality & Environmental Protection מטעם ה-The American Bureau of Shipping - ABS, עבור ביצועיה הספנותיים בהקשר לנושאי בטיחות, איכות והגנה על הסביבה.

על פי ה- ABS, חברת OOCL הינה חברת הספנות הראשונה שקיבלה את אישורי IMO ISM Code עבור הנהגת נוהלי בטיחות,ISO9001:2000 עבור איכות ו-ISO14001:1996 עבור שמירה על איכות הסביבה.

קפטן Hemani Juneja, מנהל מחלקת בטיחות ושמירה על איכות הסביבה ב-ABS Pacific בסינגפור, אמר כי ה- ABS שילבה את עקרונות ה- SQE במערכת ניהול משולבת המיועדת לתעשייה הימית וכי חברת OOCL מתוך היותה חברה מתקדמת המסתכלת קדימה, הטמיעה את העקרונות הנ"ל במערכת הניהולית של אניותיה, ועל כך היא קיבלה את האישורים המתאימים.

מר Stanley Shen, מנהל שיווק ומכירות בחברת OOCL, אמר כי החברה מודעת לנושאי בטיחות והגנה על איכות הסביבה מאז 1993 כאשר הכניסה את העקרונות האלה למערכת הניהולית שלה, וכי במשך השנים החברה שיפרה עוד יותר את הסטנדרטים הללו, דבר המוערך מאד על ידי הלקוחות. בנוסף לכך החברה שמה לה למטרה לפעול בנושא פליטת גז ורעשים, ניצול יעיל של המקורות ופיקוח על פליטת מי שופכין מהאניות בכדי לעשות את העולם טוב יותר למחיה.

חברת OOCL הינה חברת ספנות ולוגיסטיקה בינלאומית. משרדיה הראשיים ממוקמים בהונג-קונג והיא מציעה שרותים המקשרים בין אסיה, אירופה, צפון אמריקה, הים התיכון, האוקיאנוס ההודי, המזרח התיכון ואוסטרליה/ניו-זילנד.

חברת OOCL מיוצגת בישראל על ידי חברת סוכנות ימית ישראלית סקנדינבית בע"מ.