Maersk Sealand זכתה בתואר Best Main Line Operator

חברת Maersk Sealand זכתה בתואר Best Main Line Operator זו השנה הרביעית ברציפות, במסגרת הטקס לחלוקת פרסי ספנות השנתי שנערך באסיה בכל שנה על ידי Lloyd's List Maritime Asia, ושהשנה נערך בסינגפור


00:00 ,03.10.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שפרסמה חברת Maersk Sealand בתאריך ה- 2 באוקטובר 2002 נמסר כי, חברת Maersk Sealand זכתה בתואר Best Main Line Operator זו השנה הרביעית ברציפות, במסגרת הטקס לחלוקת פרסי ספנות השנתי שנערך באסיה בכל שנה על ידי Lloyd's List Maritime Asia, ושהשנה נערך בסינגפור. בהודעה צויין עוד כי בזכות אניות הצובר של החברה זכתה החברה גם בתואר Tanker Operator award.

הבחירה נעשתה על ידי קוראי המגזין Lloyd’s List Maritime Asia. הקוראים התבקשו לבחור בחברות ובאנשים אשר תרמו יותר מכולם להשגת סטנדרטים גבוהים ומצויינות בשטחים שהם מתמחים בו, במהלך 12 החודשים האחרונים. פאנל של שופטים בינלאומיים בחן את התשובות ודרג את החברות במסגרת 15 קטגוריות שאליהם התבקשו הקוראים להתייחס.

מר Jesper Praestensgaard, סגן נשיא בהנהלת הקו לאסיה של Maersk Sealand מסר בעקבות כך כי החברה גאה בכך שהיא הוכתרה בתואר על ידי הלקוחות ואשר בא לידי ביטוי בהחלטת חבר שופטים בינלאומיים.

חברת Maersk Sealand מיוצגת בישראל על ידי חברת מרקורי סוכנות ימית בע"מ.